Toon posts:

Degelijke laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ha,

Ik wil een degelijke laptop kopen voor max 3000 eurootjes. Welk merk is volgens jullie het meest betrouwbaar en stabiel?

Verwijderd

Lees de faq even, dan zul je zien dat hardware persoonlijk is en er nooit een beste is. We kunnen je nu nooit helpen want je geeft veel te weinig info en zegt niet eens wat je ermee doet.

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Voor een stevig exemplaar moet je even op de frontpage kijken :9

• Vernie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-02-2022
Ik heb al aardig wat laptopjes vergeleken voor mijn werk ( systeembeheer ). en tot nu toe komt Toshiba er het beste uit. Ik werk op mijn werk ook met de Toshiba. Zelf gebruik ik de Toshiba Tecra 9100 Die is alleen iets over de € 3000. Het ligt er natuurlijk aan waar je hem voor wilt gebruiken.

Als je hem voor alles gaat gebruiken behalve games ( of af en toe een game ) zou ik gaan voor de Tecra. ( die heb je ook in andere uitvoeringen en die zijn meestal rond de 3000 eurotjes. als je wilt games is de SatelitePro serie een goede.
Hij is lekker snel standaard Gforce 4 en ook goede kwaliteit.

Wat betreft de Dell Laptops. Toshiba heeft een betere service en wat je Dell kan krijgen is bij Toshiba 8 van de 10 keer goedkoper. en uit ervaring blijkt dat Toshiba langer mee gaat dan Dell.

Free your mind and your OS will follow.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Zoek zelf ff rond aub

Dit topic is gesloten.