Toon posts:

Probleempje met kernel

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje onder redhat linux 7.3 als ik hem opstart dan kom ik automatisch in de shell van de kernel en ik heb proberen te formatten lukt ook niet,.... en reinstallen ook nie want krijg ik zon anaconda fout

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 09:54:
ik heb een probleempje onder redhat linux 7.3 als ik hem opstart dan kom ik automatisch in de shell van de kernel
De kernel bevat geen shell, nadat de machine is opgestart start hij een programma dat 'login' heet, welke om je username en wachtwoord vraagt. Wat jij waarschijnlijk zoekt is gdm of kdm, daarna zul je in /etc/inittab je runlevel moeten aanpassen, waarschijnlijk naar 5, maar als het goed is, staat het ook in die file.
en ik heb proberen te formatten lukt ook niet,....
Hoezo 'lukt niet' ? Linux geeft altijd wel iets meer info dan 'lukt niet' hoor ;)
en reinstallen ook nie want krijg ik zon anaconda fout
Misschien even een nieuwere versie van Redhat proberen ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Jah en ook heel fijn dat je even precies vertelt wat die fout is en waar het zich voordoet, want dat zal ongetwijfeld niet in de shell zijn, want dan zou je wel een andere terminal openen.

Lees a.u.b. [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] eens goed door. :)
Hier kan niemand iets mee namelijk ;)

Dit topic is gesloten.