Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Case lakken

Pagina: 1
Acties:

• franktv
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 20:56
Ik heb mijn case nu opgespoten en hoe moet ik hem nou lakken. Ik heb gespoten met blauw metallic (motip). Maar ik heb mijn frontje van de kast als eerste gelakt met blance motip lak en nou worden er sommige plekken op het frontje wit? :?
Wat doe ik nou fout of tast de lak de verf aan? Het is allebei motip dus het zou geen probleem moeten zijn denk ik.

Verwijderd

Spuit je in een vochtige omgeving? (dwz. ni een garage met regenachtig weer ofzo).
Die fout heb ik ook 2 keer begaan :/ :P

Verwijderd

Niet te veel in één keer spuiten scheelt een hele hoop. Meerdere dunne lagen geeft een veel beter resultaat.

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Heb je verf (lak) van dezelfde serie?? Het is erg belangrijk dat dezelfde soort oplosmiddelen in de verf zit die je gebruikt. Op die manier ben ik ook al een aantal keren de mist in gegaan.

• franktv
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 20:56
Ik spuit in de garache dus daar kan t wel vochtig zijn, maar ik heb hier verder ook geen mogelijkheid om te spuiten. De blanke lak is ook van een andere serie dan de metallic lak, maar van de metallic serie is geen blanke lak.

Verwijderd

franktv schreef op 30 December 2002 @ 10:12:
Ik spuit in de garache dus daar kan t wel vochtig zijn, maar ik heb hier verder ook geen mogelijkheid om te spuiten. De blanke lak is ook van een andere serie dan de metallic lak, maar van de metallic serie is geen blanke lak.
Moet je wachten tot het weer warmer wordt :) .
Dus zo rond maart/april....

• Jeanious
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-01-2023
Ik heb mijn case ook blauw metallic gemaakt een tijdje geleden, maar ik was nog niet zeker of ik hem ga lakken, maar zo te horen wordt dat een nee.

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hier hetzelfde probleem, ik ben mijn siemens boxje aan het spuiten geweest, maar de verf bleef door de slechte temps niet plakken.
Gevolg: witte doffe plekken en de lak loopt uit... :(

Ga em nu weer kaalschuren en probeer het over een maandje wel weer.

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

Zet anders een hetelucht kachel in de garage, en zorg dat de temp. +/- 15-20 graden blijft, dan heb je de beste temp. waarbij het kan drogen.

Verwijderd

misschien lak op water- en oliebasis door elkaar heen gebruikt???
Pagina: 1