Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Mag wmb op 0 blijven staan, is weliswaar wat flamerig, maar aangezien dat de 'normale' toonzetting van Algebra is (en deze post is al behoorlijk genuanceerd), vind ik dat we daar doorheen moeten kijken.
Deze post van Algebra is imo niet echt helemaal off-topic (hij geeft zijn idee voor Linux weer, en zo zou in Azie ook geredeneerd kunnen worden).
Weliswaar word er ook behoorlijk door de roze Linux bril gekeken, er staan ook dingen in die de moeite van het lezen waard zijn (maar wel het risico van MS/Tux wellus/nietus meedragen).
0 is imo te weinig, heeft van mij een tikkie bij gekregen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik weet dat Algebra een nogal "rare" manier heeft van schrijven, daarom vroeg ik me dus ook af wat er met de post moest gebeurenbotoo schreef op 30 December 2002 @ 10:04:
Sja, Algebra . . .
Mag wmb op 0 blijven staan, is weliswaar wat flamerig, maar aangezien dat de 'normale' toonzetting van Algebra is (en deze post is al behoorlijk genuanceerd), vind ik dat we daar doorheen moeten kijken.
Kan ik me in vinden, ik hoop alleen niet dat we weer een wellus/nietus draad krijgen, de eerste hebben namelijk al gereageerd.botoo schreef op 30 December 2002 @ 10:04:Deze post van Algebra is imo niet echt helemaal off-topic (hij geeft zijn idee voor Linux weer, en zo zou in Azie ook geredeneerd kunnen worden).
Weliswaar word er ook behoorlijk door de roze Linux bril gekeken, er staan ook dingen in die de moeite van het lezen waard zijn (maar wel het risico van MS/Tux wellus/nietus meedragen).
0 is imo te weinig, heeft van mij een tikkie bij gekregen.
Hoe is het met de Titanium botoo?
En die eerste reactie staat nu op +2, dat vind ik eigenlijk te veel.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Verwijderd
0 - overbodig is prima, 1 - gemodereerd kan ik me eventueel ook in vinden, maar daarvoor is nauwelijks ontopic genoeg.
Overigens vind ik deze http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=672960
zeker geen 3 waard
en deze
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=672980
is niet meer dan 0 waard. Troll of flame is misschien overdreven, maar als je tamelijk offtopic op een lichtelijke flamebait reageert met

De tweede posting staat nu op 0, zoals ik al eerder gemeld heb vind ik dit te weinig (maar ga er niet voor multi-modden). We vaag is dat de laatste moderatie een -1 first post is
Beaves, het is een afweging van hoe star je moet zijn, enerzijds mag je best door iemands gebrekkige communicatieve vaardigheden heenprikken, en anderzijds lok je daardoor wel weer ongewenste reacties bij anderen op, die minder flexibel zijn (en ook dat is hun recht).Beoordelingen: +1, -1: Off-topic, +1: Informatief, -1: Flamebait, 0: Gemodereerd, +0.80: Gemodereerd, -0.67: Overbodig, 0: Gemodereerd, -0.50: First post, Totaal: -0.37 / 9x
en die Titanium . . .
eigenlijk zijn er te weinig happy smilies voor
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dat mag je vinden, en je kan daar zelf ook nog iets aan doen ookVerwijderd schreef op 30 december 2002 @ 11:48:
Overigens vind ik deze http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=672960 zeker geen 3 waard
* botoo mod Beaves' post zelden, ben van mening dat ze vaak wat overgewaardeerd zijn, maar daar denkt de meute blijkbaar anders over, en Beaves' reacties zijn wel altijd netjes geformuleerd.
daarom weet ik zonder naar de posters naam te kijken meestal wel wie de reactie geplaatst heeft
Idd geen hoogvlieger . . .en deze
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=672980
is niet meer dan 0 waard. Troll of flame is misschien overdreven, maar als je tamelijk offtopic op een lichtelijke flamebait reageert met![]()
smileys dmv een MS vs Linux discussie, mag je op z'n minst met argumenten komen. Dit is kolder.
begint al behoorlijk kort door de bocht door Windows/Linux te vergelijken als BMW/Opeltje, feitelijk al een trollerige stelling.
De

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik ben, altans IMO, niet erg star als het gaat om de moderaties en de score die ik er aan geef. Ik ben goed in staat om door eventuele fouten heen te prikken (moet ook wel met de kwaliteit van de meeste teksten), maar ik merk gewoon dat sommige mensen wel erg rare manieren van denken hebben (grote boze regeringen bijvoorbeeld) en daarom poste ik dus deze vraag.botoo schreef op 30 December 2002 @ 12:02:
Beaves, het is een afweging van hoe star je moet zijn, enerzijds mag je best door iemands gebrekkige communicatieve vaardigheden heenprikken, en anderzijds lok je daardoor wel weer ongewenste reacties bij anderen op, die minder flexibel zijn (en ook dat is hun recht).
en die Titanium . . .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eigenlijk zijn er te weinig happy smilies voor
Ik ben natuurlijk van een geheel andere mening voorzienbotoo schreef op 30 December 2002 @ 12:16:
* botoo mod Beaves' post zelden, ben van mening dat ze vaak wat overgewaardeerd zijn, maar daar denkt de meute blijkbaar anders over, en Beaves' reacties zijn wel altijd netjes geformuleerd.
[ Voor 36% gewijzigd door Beaves op 30-12-2002 22:44 ]
Ik zou juist zeggen dat mijn postings IMO meestal op de juiste waarde eindigen, helemaal als je het gaat vergelijken met wat voor punten complete onzin reacties krijgen.
Maar ja, zal wel aan mij liggen.
idd, het ligt aan jouBeaves schreef op 30 december 2002 @ 22:44:
Maar ja, zal wel aan mij liggen.
maar ik heb wel wat toegevoegd en afgeschraapt
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
botoo schreef op 31 December 2002 @ 01:51:
[...]
idd, het ligt aan jou
maar ik heb wel wat toegevoegd en afgeschraapt
Verwijderd
Verwijderd
Algabra weer eens bezig
Blijkbaar begint algabra weer te vervallen in slechte gewoonten.
Verwijderd
AAD123, WIL JIJ JEZELF EENS HEEL ERG GAAN SCHAMEN !Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 11:56:
Na wat spitten in de nabije historie vond ik dit draadje:
Algabra weer eens bezig
Blijkbaar begint algabra weer te vervallen in slechte gewoonten.

Ik ga niet uitleggen waarom.
Verwijderd
Ik zat al op de achtergrond mee te lezen met de tenen krom in de schoenen. Buiten het feit dat het niet echt bijdraagt aan de sfeer heeft het ook verder nog eens geen meerwaarde in een discussie als één iemand geen verdere toelichting wil geven en de andere niet wil discussiëren. De verdere bijdrage van de heren aan het moderatiegebeuren op de fp wordt gewaardeerd. Maar deze reacties zijn wat mij betreft overbodig.Beaves schreef op 02 January 2003 @ 18:08:
Zemanova en aad123, we (botoo, Kex en /me) hebben met de kerstgroet gevraagd of het wat gezelliger kon in het nieuwe jaar in /16, en met alle respect, bovenstaand geflame vind ik niet echt gezellig...
Sterker nog, ze zijn erger dan overbodig omdat ze ook nog eens een gespannen sfeer in dit subforum teweeg brengen. Dus wat mij betreft aan beide heren het verzoek om als beide heren niet inhoudelijk met elkaar aan de slag willen (let wel: ik zeg niet dat jullie dat beiden niet willen) dan maar een straatje om te lopen als de mogelijkheid zich voordoet dat de paden van de heren elkaar kruisen op het forum. Een keertje tot tien tellen wil ook nog wel eens helpen.
Ontopic/inhoudelijk is uiteraard geen probleem wat mij betreft.
Behalve ongezellig is het ook onnuttig, ongewenst, onprettig, onnozel, etc.Beaves schreef, en botoo wilt dat graag herhalen, op 02 januari 2003 @ 18:08:
* botoo Zemanova en aad123, we (botoo, Kex en /me) hebben met de kerstgroet gevraagd of het wat gezelliger kon in het nieuwe jaar in /16, en met alle respect, bovenstaand geflame vind ik niet echt gezellig...
Dus, aad123, probeer je posts hier a.u.b. structureel en genuanceerd te houden,
en Zemanova, je boodschap komt bij aad123 beslist niet aan, sterker nog, het werkt slechts averechts.
bvd
botoo
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
In OpenSSL 0.9.7 gaat het vooral om de licentie wat Sun hanteerd. Ik ben dus niet zeker of daar iedereen een terechte score heeft gekregen
Mooi, als Zemanova dan ook nog een laatste slotzin wilt plaatsten, dan kunnen we weer normaal gaan doen.Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 18:38:
. . . en ga ook niet langer in op zijn posts, dat heeft toch geen zin.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Bedankt voor het on-topic gaanRobin Vreuls schreef op 02 January 2003 @ 18:41:
Deze geeft een lijst wat binnen twee muisklikken te vinden is, en van mij mag eindigen op +1, net zoals deze reactie.
In OpenSSL 0.9.7 gaat het vooral om de licentie wat Sun hanteerd. Ik ben dus niet zeker of daar iedereen een terechte score heeft gekregen.
Ga meer weer off-topic

* Robin hoopt dat ie genoeg voer heeft gegeven om weer on-topic verder te gaan
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
1 hele zin ? vooruitbotoo schreef op 02 January 2003 @ 18:45:
[...]
Mooi, als Zemanova dan ook nog een laatste slotzin wilt plaatsten, dan kunnen we weer normaal gaan doen.
Als de overige mede moderators maar doorhebben waarom ik zo direct op de man reageer is het mij goed.botoo schreef op 02 January 2003 @ 18:26:
[...]
Behalve ongezellig is het ook onnuttig, ongewenst, onprettig, onnozel, etc.
Dus, aad123, probeer je posts hier a.u.b. structureel en genuanceerd te houden,
en Zemanova, je boodschap komt bij aad123 beslist niet aan, sterker nog, het werkt slechts averechts.
bvd
botoo