Toon posts:

Waar zijn de gdamn rpm's voor mn videoplank

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok eerste post met gezeik :D
kheb dus een geforce4 mx 460(i know it sux) en ik zoe de rpm's of de traballs(Linux Mandrake 9.0) voor de ondersteuning en dan bedoel ik niet alleen de driver die op nvidia staat ik heb nu ook de nvidia_KERNEL te pakken alleen mot nog heel veel anders hebben is er niet ergens een compilation ofzo? want ik wordt totaal gek

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*geen touw aan vastknopen kan*

Zou de weledelgeleerde heer phoenixnl een ietwat duidelijker en puntsgewijzere uiteenzetting van zijn probleem kunnen poneren?

Het zal ongetwijfeld de afhandeling van zijn dossier bespoedigen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Daar is het: Hellup mn nvidia drivers doen het niet draadje. voor.

Ten tweede moet je voortaan je posts wat beter omschrijven. Het is hier namelijk niet de bedoeling dat jij koffie drinkt terwijl wij het probleem oplossen (Citaat uit de faq). Ook moet je er zelf even bijzetten wat je al hebt geprobeerd :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het grote 'me nVidia drivers doent nie!' topic dus,veel leesplezier.

Overigens : je topictitel zuigt aan alle kanten.

[ Voor 45% gewijzigd door alt-92 op 30-12-2002 04:07 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Juischt :Y)

Verwijderd

Het grote 'me nVidia drivers doent nie!' topic

Daar mag je je vraag in stellen. Probeer dat echter wel op een andere manier te doen dan dat je in deze post doet.

Probeer er eens een post in het nederlands te formuleren, want hier kunnen we echt niks mee.
In [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] wordt uitgelegd wat we in NOS verwachten van een topicstart. Lees die eens door.

Ontopic: http://download.nvidia.co...4191/NVLinuxNotes4191.pdf zijn goede instructies van wat je moet doen.
http://www.nvidia.com/vie...nux_display_ia32_1.0-4191 is een pagina met een kerneldriver en een GLX driver. Die heb je beide nodig. En wat de rest is wat je zoekt is mij niet duidelijk.

Op slot.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 04:25 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.