"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Deze zal als het goed is niet echt oplopen...
Deze daarentegen kan wel gaan oplopen als je eerder tijdens deze sessie een paar blokken op lagere snelheid heb zitten kauwen. Dan loopt je gemiddelde natuurlijk op als je harder gaat.[May 15 20:42:26 UTC] Completed RC5 packet A5A3CABC:F0000000 (32*2^28 keys)
0.02:14:38.85 - [1,063,261.81 keys/sec]
Daarnaast is 3.09Mkeys/s helemaal niet gek... das gewoon normaal. Bijna alleen maar idle zeker[May 15 20:42:26 UTC] Summary: 515 RC5 packets (4436*2^28 keys)
5.00:59:10.03 - [2.67 Mkeys/s]
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Het enige niet idle eraan was dat ik me mouse bewoog om beeld terug te krijgen, om te kijken hoeveel blokkies....
Mag dat? Kost dat erg veel processor tijd?
Mag dat? Kost dat erg veel processor tijd?
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Als je je zorgen maakt over processortijd en je je muis moet bewegen om beeld terug te krijgen kun je je beter zorgen maken over de screensaver. Of heb je alleen een "blank screen"?
Phew ik wil ook 1k WU's per dag!
Haal er nu met geluk 380.
Maakt het nog uit hoegroot de packets zijn waarmee je werkt? Ik werk nu met packets van 1, want dat ziet er lekker snel uit, maar als packets van 32 ofzo eigenlijk stiekem sneller is, stap ik over.
Plezier
Haal er nu met geluk 380.
Maakt het nog uit hoegroot de packets zijn waarmee je werkt? Ik werk nu met packets van 1, want dat ziet er lekker snel uit, maar als packets van 32 ofzo eigenlijk stiekem sneller is, stap ik over.
Plezier
Bericht hierboven
Ik kom met WinNT 366 @ 550 dual BP6 op 3,08 tot 3,09 dus klopt wel. Meer zit er niet in, tenzij je procs verder willen.
Verwijderd
Abit BP6 2x C400@552 met W2K server:
http://www.aub.nu/keyproxy/h1/index.html
1 dag onder de 1000WKU
http://www.aub.nu/keyproxy/h1/index.html
1 dag onder de 1000WKU
Pagina: 1