Toon posts:

G4 ti4600 beeld haperd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een Asus geforce 4 ti4600 deluxe, gloednieuwe pc (p4 2.4, 512mb samsung ,p4pe, 19 inch philips Brilliance) en het beeld haperd bij battlefield en Fs 2002 elke 3 seconden.
Het is niet de monitor of het systeem want we hebben er al een andere kaart ingezet (radeon 9700 pro) en deed het toen wel perfect. De nieuwste drivers zijn geinstalleerd enz.
Zou het kunnen dat je met zo'n systeem en zo'n spel gewoon weg niet op de beste instellingen kan draaien :? ??(1600*1200 alles "high" 32 bit) Of kan het ergens anders aan liggen (ik hoop het) Ik heb overal gezocht, maar niks gevonden.

Happy newyear :) en vast bedankt

Verwijderd

Welke drivers gebruikt hij? Hij kan het beste de nvidia drivers van www.nvidia.com gaan gebruiken, die zijn het snelst.

En als je denkt dat het misschien niet op 1600x1200 kan, zet hem gewoon eens op 800x600 en kijk of het dan beter gaat, dan weet je in ieder geval of het aan te hoge quality settings ligt.

Kijk ook even bij de geavanceerde beeldeigenschappen of AA misschien aanstaat, dit kan heel veel performance kosten.

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Kill eerst alle onnodige apps en als je een soundblaster live in je systeen hebt en je hebt de volledige cd install gedaan moet je even wat services disablen van creative die veroorzaken bij mij het schokken in battlefield
ik draai battlefield in 1600x1200x32 alles full met directx 9.0 en 42.01 nvidia drivers

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.