Ik heb nu 2 videokaarten, een Viper v550 AGP 16mb bla bla bla en een S3 Virge DX 4mb PCI
, om die laatste gaat het zown beetje.
Ik had eerst een Stealth II in de plaats, dat werkte helemaal
.
Dus heb ik ff snel een S3 genomen, nu heb ik Win2k en ik had mooie prachtige icons op mijn desktop, start menu etc. Maar nu ik die S3 d'r bij heb (primary en secondary) loopt het in1ns irirtant, alle icons lijken 16-kleuren icons (mappen zijn net zoals in Win95 en WINNT4.0)
, startmenu alles is zeer klote... Zelfs de icons van IE bijv.
Ik erger me hier heel veel aan, en ga dan ook met de HCC een nieuwe halen, tevens ook een nieuwe iyama 901HT of A201HT.
Ik werk nu op een Belinea 17" 1280X1024 op 60hz
, 16 bits (ook 24/32 al uitgeprobeert, helpt niets), S3 op 1024X768 ook op 16 bits (ook al op 24/32 uitgeprobeert helpt ook niets)...
Kan iemand mij helpen ?
Resetten heb ik al geprobeert
Alvast dank,
Aikeleer
Ik had eerst een Stealth II in de plaats, dat werkte helemaal
Dus heb ik ff snel een S3 genomen, nu heb ik Win2k en ik had mooie prachtige icons op mijn desktop, start menu etc. Maar nu ik die S3 d'r bij heb (primary en secondary) loopt het in1ns irirtant, alle icons lijken 16-kleuren icons (mappen zijn net zoals in Win95 en WINNT4.0)
Ik erger me hier heel veel aan, en ga dan ook met de HCC een nieuwe halen, tevens ook een nieuwe iyama 901HT of A201HT.
Ik werk nu op een Belinea 17" 1280X1024 op 60hz
Kan iemand mij helpen ?
Resetten heb ik al geprobeert
Alvast dank,
Aikeleer