http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Als jij er ijzer / metaal in pleurt verstoor je velden dat veroorzaakt knetter en vonken.
Dus zou redelijk goed kunnen
Dus zou redelijk goed kunnen
Ja ok, maar na zo'n ervaring, als we dat niet meer doen, heeft de magnetron dan wel inmiddels een 'deuk opgelopen' en is deze voor altijd na het misbruik minder effectief dan voorheen?SyphOn schreef op 30 December 2002 @ 00:47:
Als jij er ijzer / metaal in pleurt verstoor je velden dat veroorzaakt knetter en vonken. Dus zou redelijk goed kunnen
Sorry ik snap je antwoordt niet geheel, zoals je ziet.
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Sorry heb het er krom neer gezet.
Een magnetron werkt met micro golven en ja dat geleid zoals je gemerkt heb en als je dan metaal in je magnetron pleurt dan krijg je "vonken" omdat het die microgolven verstoord. En zijn grote spanningen dus die "vonken" kunnen het een en ander beschadigen.
Een magnetron werkt met micro golven en ja dat geleid zoals je gemerkt heb en als je dan metaal in je magnetron pleurt dan krijg je "vonken" omdat het die microgolven verstoord. En zijn grote spanningen dus die "vonken" kunnen het een en ander beschadigen.
Idd, bevorderlijk voor je magnetron is het natuurlijk nooit.SyphOn schreef op 30 December 2002 @ 00:53:
Sorry heb het er krom neer gezet.
En kan het niet zo zijn dat die metalen delen de golven terugkaatsen en dus eigenlijk onderdelen van de magnetron verhitten?
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Volgens mij is het gewoon dat dei golven een bepaald ritme hebben en niet willekeurig bewegen en dat metaal verstoort dat.j_iscool schreef op 30 december 2002 @ 01:56:
[...]
Idd, bevorderlijk voor je magnetron is het natuurlijk nooit.
En kan het niet zo zijn dat die metalen delen de golven terugkaatsen en dus eigenlijk onderdelen van de magnetron verhitten?
Wij hebben ook net een microgolf met grill gekocht...
alleen als ik er een pizza inpleur word hij niet "hard" zoals in de oven... de kaas enzo smelt wel gewoon enzo en aan de bovenkant is hij vrij bruin... alleen de onderkant word dus niet hard...
Kan ik hier wat aan doen? Heb mijn pizza graag krokant..
alleen als ik er een pizza inpleur word hij niet "hard" zoals in de oven... de kaas enzo smelt wel gewoon enzo en aan de bovenkant is hij vrij bruin... alleen de onderkant word dus niet hard...
Een oven kopen of de pizza oud laten wordenWhiteDog schreef op 30 December 2002 @ 02:31:
Wij hebben ook net een microgolf met grill gekocht...
Wel die van ons (whirlpool) heeft naast 2 inzet rekjes ook een zogenaamdeWhiteDog schreef op 30 December 2002 @ 02:31:
enzo smelt wel gewoon enzo en aan de bovenkant is hij vrij bruin... alleen de onderkant word dus niet hard... Kan ik hier wat aan doen? Heb mijn pizza graag krokant..
'crisp plaat'
Ik weet niet wat voor metaal het is, aluminium lijkt het, maar die wordt dus erg heet door de hitte elementen in het plafond.
Onze pizza's waren altijd lekker krokant.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()