Verwijderd
Bij de performance monitor in windows kan je bij physical disk de disk read en write in een grafiek zetten.
edit:
In windows 2000 en XP dus
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 00:32 ]
Waar is die te vinden?Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 00:32:
Bij de performance monitor in windows kan je bij physical disk de disk read en write in een grafiek zetten.
edit:
Wil ook wel eens weten waar dat te vinden is.Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 00:32:
edit:
Wicked!Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 00:34:
[...]
Control panel -> administrative tools -> Performance
Thx!
Daar zie je volgens mij een hoop maar niet wat ik wil, toch?
Verwijderd
De default counters moet je gewoon even removen en dan moet je onder physical disk de counter 'Disk Write Bytes/sec' kiezen.Huigie schreef op 30 december 2002 @ 00:44:
Daar zie je volgens mij een hoop maar niet wat ik wil, toch?
Btw er zullen vast wel betere programma's bestaan maar dit zit standaard in windows.
Top, ik wist niet dat je counters kon toevoegen, dank.
Verwijderd
Je topictitel is niet volgens de policy, wij zien daar graag het OS tussen [] staan, zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10. Volgende keer om denken aub.
Dus welk OS draai je? Dan kan een modje dit tussen deze tags in je topictitel wroeten
Ohw ja, en als je een programmatje hiervoor zoekt, zou je dan via een topicreport of een topic in Schop een Modje een move aan willen vragen naar Software Algemeen? Bedankt.
Dus welk OS draai je? Dan kan een modje dit tussen deze tags in je topictitel wroeten
Ohw ja, en als je een programmatje hiervoor zoekt, zou je dan via een topicreport of een topic in Schop een Modje een move aan willen vragen naar Software Algemeen? Bedankt.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 11:26 ]
Verwijderd
Probeer TotalCopy eens, je kan dan niet alleen zien hoe snel er wordt gekopieerd, je kan de snelheid zelfs instellen. (Handig als je meer dingen vanaf dezelfde schijf doet)
Leuk extraatje, hij kopiert nog iets sneller als windows ook..
http://ranvik.net/totalcopy/
Leuk extraatje, hij kopiert nog iets sneller als windows ook..
http://ranvik.net/totalcopy/
Pagina: 1