hai guys,
ik heb een probleempje.
ik heb net mn gf ti4200 in mn pctje geplugd en nou wil ie het niet doen
kheb er net tweakmonsters (kweet het maar ze staan zo leuk op mn kaart
)
erop gepleurd. maar bij het aansluiten van mn watercooling lekte er wat water (des.) over mn kaart. op zich geen probleem d8 ik omdat het gedestilleerd water is. (lees hier: niet stroom geleidend volgens iedereen)
MAAR, als ik mn pc opstart krijg ik de ene keer gewoon beeld en kom ik half in windows (hdd half kaputt maar daar gaat het nu niet om) en de andere keer (8 van de 10 keer) krijg ik compleet rood of blauw beeld.
kheb al een andere monitor geprobeerd maar die doet helemaal niks en die deed het 2min geleden nog perfect.
nu heb ik nog geen andere vidkaart geprobeerd want hij is vast naar de klote.
maar ik wilde via deze weg vragen of mensen hier al eerder problemen mee hebben gehad.
specs:
AMD 2100+
DFI AD77
gf ti4200
768 ddr
en de rest ensow....
ik laat hem nu drogen voor 2 dagen maybe dat hij het dan weer doet.
maar ben benieuwd of vidkaart nu kaduuk is of dat ie beetje van de kaart is.
ps. heb overal naar dit probleem gezocht maar nergens was wat te vinden vandar mn topic
grtz milkA
ik heb een probleempje.
ik heb net mn gf ti4200 in mn pctje geplugd en nou wil ie het niet doen
kheb er net tweakmonsters (kweet het maar ze staan zo leuk op mn kaart
erop gepleurd. maar bij het aansluiten van mn watercooling lekte er wat water (des.) over mn kaart. op zich geen probleem d8 ik omdat het gedestilleerd water is. (lees hier: niet stroom geleidend volgens iedereen)
MAAR, als ik mn pc opstart krijg ik de ene keer gewoon beeld en kom ik half in windows (hdd half kaputt maar daar gaat het nu niet om) en de andere keer (8 van de 10 keer) krijg ik compleet rood of blauw beeld.
kheb al een andere monitor geprobeerd maar die doet helemaal niks en die deed het 2min geleden nog perfect.
nu heb ik nog geen andere vidkaart geprobeerd want hij is vast naar de klote.
maar ik wilde via deze weg vragen of mensen hier al eerder problemen mee hebben gehad.
specs:
AMD 2100+
DFI AD77
gf ti4200
768 ddr
en de rest ensow....
ik laat hem nu drogen voor 2 dagen maybe dat hij het dan weer doet.
maar ben benieuwd of vidkaart nu kaduuk is of dat ie beetje van de kaart is.
ps. heb overal naar dit probleem gezocht maar nergens was wat te vinden vandar mn topic
grtz milkA