Laatst was ik, zoals gewoonlijk, aan het gamen op internet. Plots hoor ik een biep. Ik krijg zwart beeld en mijn pc start opnieuw op.
Ik hoor heel duidelijk mijn HD "opnieuw"aangaan. (zoals hij doet als je de pc aanzet) Normaliter als ik mijn pc opnieuw opstart doet hij dit niet. Dit was mij 1 keertje overkomen, dus ik dacht kan gebeuren.
Maar vandaag weer het zelfde en dit keer terwijl ik naar winamp luisterde.
Mijn HD krijgt genoeg koeling. (2x 80/80 fans voor 1 boven en 2 achter. Lian Li kast)
Vandaar mijn vraag om hulp.
Hoe kan dit en waarom gebeurde dit? Is er iets mis met de drivers? Ik heb laatst wel de nieuwste detonators en via drivers geinstalleerd. Maar daar kan het toch niet aan liggen?
Systeem:
AMD 2100+
Jetway 867AS
FSB 135
mijn HD: Maxtor 20 gb 7200 (6L020J1) op ata 100
Creative Blaster 4600
Creative Audigy
etc...
Ik hoor heel duidelijk mijn HD "opnieuw"aangaan. (zoals hij doet als je de pc aanzet) Normaliter als ik mijn pc opnieuw opstart doet hij dit niet. Dit was mij 1 keertje overkomen, dus ik dacht kan gebeuren.
Maar vandaag weer het zelfde en dit keer terwijl ik naar winamp luisterde.
Mijn HD krijgt genoeg koeling. (2x 80/80 fans voor 1 boven en 2 achter. Lian Li kast)
Vandaar mijn vraag om hulp.
Hoe kan dit en waarom gebeurde dit? Is er iets mis met de drivers? Ik heb laatst wel de nieuwste detonators en via drivers geinstalleerd. Maar daar kan het toch niet aan liggen?
Systeem:
AMD 2100+
Jetway 867AS
FSB 135
mijn HD: Maxtor 20 gb 7200 (6L020J1) op ata 100
Creative Blaster 4600
Creative Audigy
etc...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 23:59 ]