Verwijderd
De Dutch Power Cows (10313)
Hier een link met uitleg hoe je ons kan joine: http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=123
Ene, je weet het hé: Bij iedereen waar jij een beetje invloed hebt komt jou koe te grazen. Goed voor de Stats
maar ik bedoel welk subteam eigenlijk
want ech veel compu's zal ik toch niet kunnen regelen (het heeft niet zo veel zin om op 20 468's in het computermuseum bij ons op school te instaleren, die dingen staan toch nooit aan)
Verwijderd
DUTCH POWER COWS!!!!
klik HIER en meld je aan
subteam? kijk dan ff hier www.hieverybody.net/dpc.htm
Verwijderd
e-mail instellen op nielsmolenaar@hotmail.com
en grazen maar.
De Kleuters zijn bijna 2 maanden bezig en we kunnen (als we niet sparen) een output van 1000 blocks per dag halen.
grtz
maar als ik het goed begrepen heb moet ik eerst een paar balen grazen en dan wachtwoord vragen en dan bij DPC???
de volgende dag
Mork,
je mag niet bij ons (sub)team, maar team Eddict Haven is het kewlste !!!
We klimmen als een gek, we staan al 10e van ALLE DPC-ers op de maandag flush en halen zo'n 2K blokkies per dag.
Voor info m@il je FF naar evdmeer@iname.com [Wat tevens ook het e-m@il adje vamn ons team is]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Verwijderd
smooky
http://dcc.iscool.net
zijn veeeeel te snel voor je.
2fast4u@akki.nl
WausMaus ^ 2fast4u
Verwijderd
wij grazen alleen maar!
[ dutch power cows ] graasland graast door !
Elke dag in de top 10 en mestal op nr 5 of 4 !
Behalve op maandag , want wij doen niet aan maandag flushes !
check www.isd.nu/dpc voor meer informatie !
je kunt je eigen ID bij ons krijgen zodat je je score elk kwartier kjan bekijken ten opzichte van de anderen !
En we hebben een Active list, binnnen kort een homepage, een een hele goede sfeer
Check hier voor onze overall score !
Neem contact met me op via icq !
Dit team is echt de moeite waard !, al zeg ik het zelf
Greetz Ricoh (proud member of :Quakers united | Appeletende Cewle Coown'Cadavers !
Bericht hierboven
Beste Mork,
Je kunt zowel bij een sub-team als alleen meedoen onder team DPC. Ik zelf heb er bijvoorbeeld voor gekozen om niet in een sub-team te gaan zitten omdat dat gewoon niet hoeft. (Het is wel cewler, elke 15 minuten statistieken bekijken enzo, hoog in de dagelijkse statistieken etc. etc. Helaas ben je dan wel een van de zoveel die op nummer 5 (ofzow) staat.)
Je kunt zelf ook sparen om eens in de zoveel tijd een keertje op nummer 10 ofzo te komen.
Ach wat, ik wil ook in een team, is er een team Utrecht? Ik heb 2300 blokjes gespaard en ik wil stats!!! Elke 15 of 30 minuten als het ff kan.
Plezier
Bericht hierboven
Verwijderd
[Dutch Power Cows] The LawnMooh'er Men
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=225124
wat wil je nog meer?
e-mail aan te vragen over icq
een lokaal team dat net van start is gegaan en groeit als kool.
Team [-=!WE!=-] komt niet uit Utrecht, maar we gaan errug hard en we hebben nieuwe members nodig.
Stats elke 5 minuten op de proxy van [eNeRGy]. Enige nadeel is dat we nu al geen concurrentie meer hebben op deze proxy aangezien we ERRUG lekker gaan
E-M@il addie : evdmeer@iname.com
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Het gaat mij om het grazen, niet om het 1 zijn. Dat red ik toch niet. En als je in een team zit, dan ben je de stats van jou persoonlijk kwijt. (ja ik ken het hostnaam trukje, maar ik zit op dynamische ip-adressen)
Verwijderd
Ik heb thuis op mijn PC gewoon een proxy en dnetc haalt blokjes van localhost.
Zo kan ik nog steeds zien hoeveel ik doe.
Hej -=ME=- doen jullie ook barbeques? Heb zin in een spare-ribje...
Plezier
Bericht hierboven
willen mensen mij nog steeds in hun team???
cvanbeek@home.nl's stats
Current Ranking: 236,328
Total Blocks to Search: 68,719,476,736
Total Blocks Tested: 16
Keyspace Checked: 0.00000002%
Total Keys Tested: 4,294,967,296
Time Working: 1 days
Overall Rate: 50 KKeys/sec
16 blocks were completed yesterday (0.00000002% of the keyspace)
at a sustained rate of 50 KKeys/sec! Ranked 43,921 for the day.
Yesterday is this participant's best day ever!
[Dutch Power Cows] DPC Civility Team
Maar dan moet je eigenlijk bij Civility werken
Maar als je echt wilt, dan zet je je email op j.deij@civility.nl
Ons team draait gemiddeld mee in de top 50 van DPC, soms top 20 (als de rest rust
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Verwijderd
graasland graast door !
hoe meer zielen hoe meer vreugd !
voor de rest van de info zie vorige post
Verwijderd
Team Hi Everybody
(id=hieverybody@softhome.net)
Wel grappig we hebben best een heel aantal heftige systemen, ik ben geloof ik de enige zonder overgeklokte systemen
Grappig wel, ik zelf doe al meer blokjes dan sommige teams hierboven.
One of the animals has left its cage today.
Zoals Ricoh burn en DaCrEaTiV!! al zeiden
je kunt ook altijd ff kijken bij http://212.120.113.86/rc5.html
[/reclame mode]
meel maar als je bij ons team wilt
27 Leden alemaal Klasgenoten van mij
Alfa TI Linux Team (9910) we staan op plek 1701 met 915000 blokkies (das niet slecht dacht ik!!)
Advanced sheep-counting strategies
een proxy draaien (die weer flusht naar een teamproxy) zou het probleem ook oplossen, zij het niet dat ik machines heb op verschillende locaties die af en toe wat voor me kraken. Verder heb ik zoals gezegd een dynamic ip en kan ik dus via internet niet naar me eigen flushen.
Scraper