Ik heb een Shutle SV25 gekocht. W2000 geinstalleerd met alle drivers etc. Nu valt het me op dat het geluid niet ecvht lekker klinkt. Geen BAS en schel. Ik kan nergens LAAG of HOOG instellen. Is dit iets "leer er mee leven" of zijn er nog trucs?
Verwijderd
uuhhhmmmm......we hebben het hier wel over een onboard AC'97 !!!!!
geen 7.1 hercules geluidskaart!!!! die functies heeft die kaart gewoon niet (heb em zelf ook onboard bij mn gigabyte)
geen 7.1 hercules geluidskaart!!!! die functies heeft die kaart gewoon niet (heb em zelf ook onboard bij mn gigabyte)
Ik heb ook een onboard AC 97 en mis ook die opties maar je kan spelen met de 3d diepte (Dat heb ik wel)
Verwijderd
klinkt alsof het meer aan de speakerset ligt dan aan de geluidskaart, mijn ac97 doet et prima.
Zelf geen problemen met mijn shuttle xpc, maar kijk anders hier even http://forums.sudhian.com/categories.cfm?catid=33 die lui hebben leuke tips.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ik gebruik een koptelefoon. Bij andere PC's goed geluid. Behalve bij m'n Shuttle SV25 onboard VIA AC'97 geluidchip. Zal een naar dat forum gluren.Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 00:05:
klinkt alsof het meer aan de speakerset ligt dan aan de geluidskaart, mijn ac97 doet et prima.
Pagina: 1