Asus Gf3 ti200 voltmod?

Pagina: 1
Acties:

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Ik heb ff een vraagje. Ik zoek een duidelijke voltmod voor een asus Gf 3 ti 200. Een voltmod voorbeeld van een visiontek oid werkt niet aangezien het bord een ander design heeft. Het gaat me alleen om het verhogen van de hoeveelheid volts voor de gpu en niet om het memory. Ik heb al iets dergelijks gelezen om X-ibit labs oid maar die was niet duidelijk (tegenstrijdigheden e.d.) Als iemand het me kan uitleggen of een link heeft zou ik erg :) zijn. Ik heb btw el gesearched @ omega en google. :)

Raku

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
niemand?

Raku

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:28

justifire

Shut up and squat !!

x-bit labs is juist heel duidelijk, kijk onder voltmod ti200/500 daar staat alles duidelijk beschreven, met schemaatjes en fotootjes.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Oke , ik heb dat artikel nog eens opgezocht en eens door gelezen. Nu kan ik wel een redelijk woordje engels , maar ik snap niet welke weerstand ze waarop hebben gezet. Als iemand me dat kan uitleggen :) Dan ben ik eigenlijk al klaar :)

/edit
http://www.xbitlabs.com/video/titanium-overclocking/ :P

[ Voor 13% gewijzigd door Raku op 31-12-2002 21:37 ]

Raku

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Als jij op je Ti 200 een SC1175CSW hebt zitten en deze het core voltage regelt dan kan ej daar een regelbare weerstand (potmeter) overheen solderen en die naar het gewenste voltage draaien. ( op de site van Xbit staat welke pootjes te solderen).

dus je meet het voltage van je GPU en langzaam draai je de pot meter naar minder weerstand tot dat je het voltage meet dat je wilt hebben :)

Ene t is trouwens best simpel hoor zo'n modje solderen (weet niet of je het al vaker het gedaan). maar toen in t voor de eerste x deed dacht ik ook ik sloop me kaart (Ti 4200) maar t ging erg simpel.

[ Voor 6% gewijzigd door Tjaps op 31-12-2002 22:16 ]

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
He bedankt he... Het is nu al heel wat duidelijker :)

Raku

Pagina: 1