Toon posts:

T-Bird 1 Gig op welk bord, en HQ-08 voldoende ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik wil een T-bird 1 Gig aanschaffen en heb eigenlijk geen flauw idee op welk bordje ik hem zal prikken. Lees veel problemen met de T-Birds boven de 800 Mhz....
Wie heeft er een T-Bird 1 Gig en op welk bord, en wat zijn je ervaringen.
Hij komt in een HQ-08 kast te hangen, met een ASUS V-7100 en DV-10 plus kaartje.
Ik wacht rustig af !!! Alvast bedankt !!

Verwijderd

ik heb een TB 800@950 en geen problemen!! draaid al 4 weken op 950 !!!! resultaten zien kijk bij de URL in mij Sign:

Verwijderd

Topicstarter
OK Ruben, maar op welk bordje heb je hem draaien ?

Sorry, heb er over heen gelezen....
Een A7V !!!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 22:00
Heb ook een A7V plankje, en ben er zeer tevreden mee, nog geen problemen gehad tot nu toe, en das al zo'n 6 weken nu :).

Specs zie hieronder.

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb sinds 7 september een A7V en ik ben er heel tevreden mee

Verwijderd

Abit KT-7. Zeker als je nog wat wilt overclocken.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 08:15 schreef HlpDsK het volgende:
Abit KT-7. Zeker als je nog wat wilt overclocken.[/quote]En uiteraardwil hij dat, of ben je geen tweaker >:)>:)>:)

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk zou ik het zelf wel willen, waarre het niet dat deze voor iemand anders is en die stelt geen prijs op OC'en.......
Maar is voor mezelf natuurlijk een goede testcase om er eens even mooi bruut misbruik van te maken en alles te proberen !!
Dus ja, hij wordt ge- OC'ed..... [met medeweten, trouwens van de persoon waar hij voor is !!]...

Verwijderd

Voor overclocken
De Abit KT7!!
Heb er zelf ook 1 aangeschaft en ben dik tevreden.

<A HREF="http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=162">reviewtje</A>

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

KT7(RAID) Prima bordje!
HQ-08 is btw prima, ik heb een HX-08 (alleen andere voorkant) en ben er zeer happy mee

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm, zier er dus naar uit dat ik zal moeten kiezen tussen de ASUS en de ABIT....
Ik denk dat ik dan voor de ABIT ga, daar deze toch ook nog een ISA slot heeft !

Let wel : De DV-10 Plus moet er ook vlekkeloos mee kunnen werken !!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:58
Ik heb een Tbir 1 Ghz al een weekje of 2 draaien op 1100 met een FOP38 op een KT7. Werkt prima !

Verwijderd

Topicstarter
Thanx All..... Ga voor de KT7 !!!!

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik heb een a7v in de hq-o8 volgens mij...in ieder geval, m'n 1 ghz t bird (900@1ghz) doet het perfecto! zeer tevreden, nog geen enkele problemen mee gehad!

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• RwinG
  • Laatst online: 28-07 19:29
Er schijnen soms stabiliteitsproblemen met de KT7 te zijn

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14293

• Devian
  • Nu online
Ga voor de Asus A7V, heb ik ook!! ook ideaal voor o-clocken!! ( duron 700 op 950!)

is rete stabiel, en nooit problemen gehad!! ( ook niet bij installatie van winme )

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

asus natuurlijk. a7v en anders die nieuwe av266 (of zo iets) maar zal nog wel ff duren voordat die er is.
Pagina: 1