[rml][ php] create function[/rml]
Ik heb net dit topic geopend en een stukje van mijn script geplaatst. Ik had daar een vraag over omdat het niet werkte, maar met de voorbeelde van php.net, zou het wel moeten werken. Ik vroeg dus of iemand mij kon helpen om het te laten werken en kreeg deze reactie:
Nu wil ik graag weten, waarom is mijn topic dicht gegaan, en dan gelieve niet de post van de mod herhalen, want die klopt dus niet...
Zou anders misschien iemand dit topic weer open kunnen gooien, en laat mij dat het bericht aanpassen zodat het duidelijker is.
Alvast bedankt,
- Frag
[ps] De topic staat helemaal bovenaan
Ik heb net dit topic geopend en een stukje van mijn script geplaatst. Ik had daar een vraag over omdat het niet werkte, maar met de voorbeelde van php.net, zou het wel moeten werken. Ik vroeg dus of iemand mij kon helpen om het te laten werken en kreeg deze reactie:
Mijn bericht was dit:Door whoami (Lite-Mod P&W) - Sunday 29 December 2002 23:06
Als je wilt weten of het werkt of niet is er maar een manier om erachter te komen: probeer het gewoon ff uit.
Dit topic is gewoon kansloos. Je post hier een lap code, en je vraagt je af of het gaat werken (zonder dat je het zelf eens uitgeprobeerd hebt), en je wil dan ook nog eens weten waarom het niet zou werken....:/
Ik denk dat dit stukje verkeerd is opgevat door de moderator. Ik heb dit namelijk uren lang zitten testen en ermee zitten kloten, ik weet dus helemaal niet meer wat er fout KAN zijn.Dit heb ik momenteel, nu vraag ik me af of het wel werkt... Want hij zou gewoon om de seconden de functie uit moeten voeren, of heb ik dat verkeerd, zo ja, wat is er verkeerd aan?
Alvast bedankt,
- Frag
Nu wil ik graag weten, waarom is mijn topic dicht gegaan, en dan gelieve niet de post van de mod herhalen, want die klopt dus niet...
Zou anders misschien iemand dit topic weer open kunnen gooien, en laat mij dat het bericht aanpassen zodat het duidelijker is.
Alvast bedankt,
- Frag
[ps] De topic staat helemaal bovenaan