Toon posts:

Bovenste helft monitor wazig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn monitor , :(
De bovenste helft van het scherm is wazig ,
ik kan soms de url's in explorer niet eens meer lezen
en moet soms zelfs omlaag schuiven om het wel te kunnen lezen.
Hoe hoger de resolutie hoe waziger.
Waar kan dit aan liggen , en zal ik een nieuwe monitor moeten kopen of is het te repareren.

kheb een Gforce 4 mx440 met de 42.10 drivers (al denk ik dat het daar niet aan ligt)
Monitor is een Likom N705 XXX

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt mij idd dat de monitor brak is. Voor de zekerheid kan je nog even testen met een andere driver en de monitor op een andere pc testen. Als de monitor met die andere pc nog steeds wazig beeld geeft is het helemaal duidelijk.

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 16:25

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Lijkt idd de monitor te zijn.
Is ie toevallig te warm geweest? (door de koelsleuven dicht te houden aan bovenkant)
Is er misschien iets ingevallen? (spijker of paperclip)
Is het beeld te ver opgeschoven naar boven met de monitorsettings (kan een soort reflectie veroorzaken)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er nu achter gekomen dat het dus waarschijnlijk niet de monitor is , als ik een browser aan heb en hem geselecteerd heb dan is de bovenste helft wazig , heb ik echter een dingetje ervoor draaien ( dus echt schermpje dat er gedeeltelijk voor zit ) dat geselecteerd is , bij mij windows commander .
Dan is de wazigheid weg en is het perfect te lezen .

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is het dan niet een Windows-probleem? Of heb je misschien een vaag tooltje geinstalleerd wat dit veroorzaakt?

Probeer anders eens in safe-mode te booten en kijken of het probleem daar ook is :)