Toon posts:

re: laptop upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sorry, een 2e topic over mijn probleem met laptop

He luitjes. Ik heb onlangs een laptop aangeschaft. Het is een oude. Een Topline Viator 2400. Met een celeron 650 erin en 128mb SD ram en met 12 gb HD. Ik wil graag weten hoe ik kan zien wat voor upgrademogelijkheden ik heb met mijn processor. Ik heb het al bij Sandra 2003 getest en daar stond dat ik minimaal to PIII 800 kan upgraden. Maar ik wil weten of er meer in past. moederboord type heb ik, maar ik kan het niet vinden op het internet. Geheugen kan maar tot 192mb (64mb onboard, met 1 slot en daar zit al 64mb in. Dus de mogelijkheid is 64 eruit halen en er 128mb bij prikken.) Aan de site van topline heb ik niks. Daar is de laptop al weggehaald. De helpdesk geeft ook al geen antwoord, dus, niet echt veel heb ik eraan. Dus graag zou ik willen weten of jullie misschien een oplossing hebben.

mobo is MTC M722
cpu is een micro-PGA2

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Tweede topic, waar is de eerste dan :?
edit:
Laptop upgraden!! is niet voor niets gesloten...

[ Voor 54% gewijzigd door Arno op 29-12-2002 22:36 ]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Meestal zit de proc vastgesoldeerd dus dat grapje gaat al niet door.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem al uit elkaar gehaald, eerst een klepje, dan de "koeler" en dan zie ik de cpu. volgens mij kon het maar ik weet het niet zeker.......
Hoe kan ik zien of het vastgesoldeerd is eigenlijk?????

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 22:42 ]

Verwijderd

ik heb de Topline Viator 2300 , zit een P3 800 MHZ , met 256 RAM , DVD speler, dus ik denk dat je je geheugen wel verder kan uitbreiden. want je hebt toch een nieuwer model dan mij?
correct me if i'm wrong

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 22:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
geen idee, bij die van mij is alles extern. dus geen flauw idee. Maar iemand misschien die weet hoe ik kan kijken of mijn cpu vast gesoldeerd is????

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 22:50:
geen idee, bij die van mij is alles extern. dus geen flauw idee. Maar iemand misschien die weet hoe ik kan kijken of mijn cpu vast gesoldeerd is????
Kijk is of je hem er "gewoon"uit kan halen :?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:29
Mijn Athlon 4 zit ook gewoon in een Socket 462(A) en kan je zo vervangen of upgraden indien nodig...ik weet niet hoe het bij Intel zit maar ik weet wel dat Intel speciale processors levert die vastgesoldeerd kunnen worden en daarom ook kleiner zijn dan Socket 7 / 370 processor-packages...

Als je m kan vervangen, let dan wel op je koeling aangezien die bij upgrades vaak meer te verduren krijgen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga gewoon kijken of hij eruit kan, effe proberen kan denk ik geen kwaad

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Daar is dus een apart topic over..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.