Ik was vandaag een beetje aan het dromen en aan het denken wat voor progje ik nou eens wilde gaan maken en toen kwam ik op het idee om een progje te gaan maken om met smsjes je computer te besturen, dus een soort sms server, maar als je op kabel internet zit heb je geen telefoon nr. die naar je computer wijst, dus denk ik van, ik kan ook met de telefoon e-mailtjes verzenden, en dan een mail server opzetten die van een bepaald adres de boel beheert en dan via commando's in email de computer te besturen. Maar als ik iets wil bereiken test ik eerst de dingen die ik wil gebruiken, dus ik wou ook ff kijken of die emailtjes die ik stuur ook echt aankwamen en dat ik geen zooi erbij hoef in te stellen. En ik bij bericht-opties op m'n telefoon m'n sms opties naar email gezet en een berichtje neergezet en toen vroeg hij om een email adres, dus heb er ff mijn email neergezet zodat hij die mail naar mij toestuurd.
Maar daarna vroeg hij naar een telefoon nr. maar daar weet ik niet wat ik daarbij moet zetten. Bij emailtjes sturen heb je naar mijn idee geen telefoon nr. nodig.
Wat moet ik daar bij dat telefoon nr. neerzetten.
telefoon: Nokia 5510
Dienst: KPN
Maar daarna vroeg hij naar een telefoon nr. maar daar weet ik niet wat ik daarbij moet zetten. Bij emailtjes sturen heb je naar mijn idee geen telefoon nr. nodig.
Wat moet ik daar bij dat telefoon nr. neerzetten.
telefoon: Nokia 5510
Dienst: KPN