HOMM3 wil niet MP game compleet joinen

Pagina: 1
Acties:

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
rare titel denk je maar ken wel kloppen :)

het probleem is als volgt ik heb als OS Windows XP met SP1 installed.
nu net weer HOMM3 installed omdat we weer es wouden MPen maar daar ligt het probleem.

game is installed en updated host start alvast server en iedereen joined. joinen gaat goed, maar dan staat er bovenin iets als Receiving Map Headers.

op dat punt blijft hij staan. Ik zie de rest wel chatten enzo maar ik kan dus wel typen maar zij ontvangen niets. evenals ik blijf steken op dat punt.

heb naast mij een server pc staan waar Win2k SP4 op draait deze stond er vroeger ook nog toen het spel het wel perfect deed.

oftewel ik ben radeloos en roep hulp in van mensen die het toevallig wel mischien weten :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:39
Je zegt dat het spel op je server vroeger wel goed deed. Maar is dat nu nog zo? Want als ie het daar ook nog niet goed doet kan het aan je internetverbinding liggen.
(En wat is HOMM3 als ik vragen mag :+)

The devil is in the details.

Verwijderd

Heroes of Might and Magic 3
WinXP firewall toevalig aan? zijn er nog patches gereleased?

• Jaguar645
  • Nu online
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 12:22:
Heroes of Might and Magic 3
WinXP firewall toevalig aan? zijn er nog patches gereleased?
nee server draai Win2k en geen FW
eigen pc draait XP idd maar ook zonder FW

laatste patch die er is voor SOD is versie 3.2 die staat dus ook geinstalleerd :)

vind et vaag want als ik direct vanaf me server die game join doet ie et wel maar vanuit me eigen pc weer niet terwijl dat vroeger ook werkte :/

• Jaguar645
  • Nu online
MaRc0 schreef op 30 December 2002 @ 09:50:
Je zegt dat het spel op je server vroeger wel goed deed. Maar is dat nu nog zo? Want als ie het daar ook nog niet goed doet kan het aan je internetverbinding liggen.
(En wat is HOMM3 als ik vragen mag :+)
spel doet het op server nog steeds perfect ;) het gaat meer over me eigen pc.

en internet verbinding doet het prima dacht ik zo anders zat ik nu niet @ got of andere games te doen :+

Verwijderd

zeker weten die build in firewall van XP uit? ok dan SP1 gedraait? windows update met critical updates gedraait? misschien is het probleem niet op te lossen, dan kan je via WinVNC ofzow een sesie opzetten met je server en daar de game draaien ;)

• Jaguar645
  • Nu online
Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 12:46:
zeker weten die build in firewall van XP uit? ok dan SP1 gedraait? windows update met critical updates gedraait? misschien is het probleem niet op te lossen, dan kan je via WinVNC ofzow een sesie opzetten met je server en daar de game draaien ;)
ik heb hem vandaag weer geformat ;) en als eerste altijd SP1 erop en daarna winupdate draaien :)

ik speel nu wel al via de server maar wil graag op mijn iegen pc kunnen joinen maar dat zit er blijkbaar niet in :(
Pagina: 1