Fijn, ook gelukkig nieuw jaar
Als je nou ff verder kijkt dan de laatste post had je gezien dat deze lugubere foto's al langs zijn gekomen... natuurlijk schokt het maar er zijn mensen die behoorlijk over hun nek kunnen gaan van dit soort beelden! Laat dan ff weten wat ze te wachten staat... ik ben er niet gevoelig voor (vraag me zelfs af of ze z'n wijs- en middelvinger echt moesten amputeren) maar had ooooooh-wat-een-mooie-vuurpijl-plaatjes verwacht.
ps. Ik had een tas vol legaal vuurwerk voor € 12,15 en we hebben de grootste pret gehad! Waarom veel geld uitgeven aan gevaarlijk en illegaal vuurwerk?
56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
foto's zijn resized naar 800*600
[ Voor 4% gewijzigd door Tweaker.nu op 01-01-2003 10:10 ]
yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....
ofnouja, tot en met de 31e dan he
Nou, ik kreeg 50/75% korting op het vuurwerk, maar echt veel heb ik toch niet gekocht hoor... En ik had mn Dimage niet meegenomen naar mn zus dammit! gewoon vergeten Ŝ:(
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
nitraten, vlinderbommen, 4x 100 000 klappers.
Mortieren in zo een koker, flowerbeds.
Lawiene pijlen
dynamiet staven uit duitsland.
Zelf had ik niet zoveel dit jaar, 2 potten en een pijlenpakket, verder nog paar dozen nitraten.
diamond collection pijlen zuigen
en die pot stond bij effect hoger dan 5 meter, ging niet eens 1 meter hoog, maar gaf wel een onwijs harde fluit
Vind het trouwens niet vreemd, al dat vuurwerk uit buurland belgie. Het nederlandse vuurwerk is peperduur en over het algemeen waardeloos.
Zelf heb ik geen vuurwerk gekocht dit jaar. Ik had nog 2 dieptebommen en nog wat kleine pijltjes van vorig jaar over en heb voor de rest genoten van het vuurwerk van anderen. De foto's zijn zwaar mislukt, ik moet gewoon een statief hebben, het lijkt net of ik parkison heb zo trillen mn handen
Verwijderd
Lijkt wel of je bij ons in de straat hebt gestaan........Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 11:03:
niet normaal wat er in onze straat werd afgestoken.
nitraten, vlinderbommen, 4x 100 000 klappers.
Mortieren in zo een koker, flowerbeds.
Lawiene pijlen
dynamiet staven uit duitsland.
Bij ons vloog de aarde je om de oren van de lawinepijlen die omgekeerd in de grond werden gezet en daarna afgestoken hehe *BOEM*
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
even over deze jongen beetje zwak verhaal dat die patroon naar zijn hoofd vloog dat is onmogelijk hij heeft het gewoon in zijn hang aangestoken zonder half rotje ervoor of wat daan ook
(Divx 5.02, 438 kB)
De knal op zich is niet bewogen, de rest wel, dit kwam door de enorme drukgolf. Ik had m'n camera op m'n auto-dak gedrukt, maar zelfs dan verschuift ie nog...

Ik had dit jaar bijna niks aan vuurwerk gekocht. Paar nitraatbommen en 2 pijlen. Ik vind het leuk om te zien, maar ik vind het zo verschrikkelijk zonde van me geld, ik ga er liever een avondje van stappen
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Ze hadden het zo geregeld dat er op mijn spot op 17 hoog (zie eerdere post) een dakfeest werd gegeven. Ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo druk zou zijn, want het hele dak stond vol. En daarnaast werd er vanaf het dak vuurwerk afgeschoten, dus dat was ook een beetje link. Vandaar dat ik niet zoveel foto's heb geschoten. Hieronder een tweetal:

[ Voor 3% gewijzigd door vanDaal op 01-01-2003 14:19 ]
Afgelopen nacht in Wageningen, uurtje of 3 toen ik thuis kwam.

Toen ik vanmiddag wakker werd.

Erg sneu om zo je nieuwe jaar te beginnen als winkelier.
fotos insturen naar de krant !! kan je geld verdienenapereet schreef op 01 January 2003 @ 14:21:
Het is wel niet echt vuurwerk, maar wel vuur werk.
Afgelopen nacht in Wageningen, uurtje of 3 toen ik thuis kwam.
[afbeelding]
Toen ik vanmiddag wakker werd.
[afbeelding]
Erg sneu om zo je nieuwe jaar te beginnen als winkelier.
Ik heb het mijn moeder laten doen, maar ze durfde niet naar buiten helaas...
Te laat...4STROKELONGLEGG schreef op 01 januari 2003 @ 14:30:
[...]
fotos insturen naar de krant !! kan je geld verdienen
[ Voor 7% gewijzigd door vanDaal op 01-01-2003 15:13 ]

Dit is eigenlijk de enige die een beetje in de buurt komt, rest grotendeels mislukt..
woei, toffe plaat
Lijkt wel een samenvoeging van meerdere foto's.
Leuke Amstelreclame though..
Verwijderd
Een grondbloem genomen met een Konica digital revio KD200Z.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 16:09 ]
maar ff een tip voor volgend jaar,
koop geen "grand prix" vuurwerk,
grootste bagger ooit...
had een pakket van 65 euro... en het suckte gewoon.....
en vorigjaar had ik een pijlenpakket daarvan (ik dacht ooow goed zo, mortierpijlen...)
maar die suckte bijna nog meer :R
diamond en next generation ALL the way!!!
Ik heb behoorlijk wat gecropped, en bij sommige foto's heb ik met de levels zitten spelen omdat ze overbelicht waren door 15 sec sluitertijd

Kon maar 10 foto's maken omdat m'n batterijen leeg waren
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Verwijderd
Hij was zijn nieuwe speelgoed aan het testen ofzoHangloozz schreef op 01 January 2003 @ 16:38:
wtf gebeurt er op die 2e foto, heeft je buurman de gasleiding aangestoken ofzo?![]()
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Verwijderd
Maastricht?Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 16:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch nog wat leuke pics gemaakt met mijn minolta f100.

dit was s'middags op mijn werk, het resultaat van een lawinepijl in een container

En mijn zoontje ape trots met zijn sterretje
Foto's gemaakt met een Olympus C220 z, gewoon zonder flits genomen op een statief.
Foto's zijn alleen verkleint
Verwijderd
Bij ons waren ze ook lekker aan het schieten, kom de politie: busen afgepaktVerwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 20:27:
ik heb nog karbiet geschoten, echt vet overal daar in de buurt stonden ze wel karbiet te schieten alleen wij deden het met een bal i.p.v. een deksel
Het artikeltje was van 2001 geloof ik, een vriend was het aan het bekijken en ik heb die link niet meer.
[Update]
Op de meeste vuurwerkdealer pagina's staat dat het niet nodig is.
Weet iemand hoe dat zit?
[ Voor 23% gewijzigd door Gman op 01-01-2003 21:35 ]
Verwijderd
je hebt 2 verschillende stikkers op vuurwerk zitten, ik meen wit en geel....voor geel heb je wel kvk nummer nodig andere zooi niet, het ligt er beetje aan, nitraten kan je halen...maar een flowerbed bijvoorbeeld niet...tis de hoeveelheid kruidGman schreef op 01 januari 2003 @ 21:28:
Ik was wat vuurwerk pagina's aan het afstruinen en ik las dat als je in België wilt halen, dat je dan een KVK inschrijf bewijs nodig had, voor het echt leuke spul dan, vlinders en alle andere zware dingen.
Het artikeltje was van 2001 geloof ik, een vriend was het aan het bekijken en ik heb die link niet meer.
[Update]
Op de meeste vuurwerkdealer pagina's staat dat het niet nodig is.
Weet iemand hoe dat zit?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 22:01 ]
Verwijderd
Daar ben je wel even mee bezig!Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 20:47:
[...]
ik, doe maar paar grond bloemen
dit heeft me broerdje gekocht [afbeelding]
vuurwerk uit nederland (legaal) gaat veel te zacht dus mod ik het maar
Verwijderd

Canon EOS 80D En wat glaswerk
deze vind ik echt geweldig... 3 pagina's met visueel geweld, en dan zo'n foto ertussen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Is dat vuurwerk wat uit de buurt van Akzo kwam?
Kwam mooi spul vandaan
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
nope kwam van blauwezand vandaanGizz schreef op 01 januari 2003 @ 22:59:
[...]
Is dat vuurwerk wat uit de buurt van Akzo kwam?
Kwam mooi spul vandaan
altijd mooie shit man daar
Dat lijkt wel een spin ofzo iets.Webgoodie schreef op 01 januari 2003 @ 15:17:
Fuji FinePix A201
[afbeelding]
Dit is eigenlijk de enige die een beetje in de buurt komt, rest grotendeels mislukt..
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Oh kan ook. Dan was het toch dichterbij dan ik dacht, het leek net of het van akzo kwamFirecow schreef op 01 January 2003 @ 23:16:
[...]
nope kwam van blauwezand vandaan
altijd mooie shit man daar
Verwijderd
huh? ik had anders goede nitraat. en die gooide ik gewoon hoor?! zaten in klein doosie... pakkie van 10.... kosten een godsvermogen en klappen onmin hard....Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 20:54:
[...]
een echte goede nitraat kan je niet gooien, dan breekt het lontje af (beveiliging)
khad 2 doosies... volgend jaar 5 doosjes maar
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 00:30 ]
Mn moeder filmdeFirecow schreef op 02 januari 2003 @ 00:20:
volgende x als je vuurwerk filmt he... volg dan wel de pijldie straal dat hij de lucht in gaat hebben we veel aan zeg
Mijn pa zou het eerst doen maar heeft later toch maar gezegt dat mn ma dat moest doen en die bleef binnen
Verwijderd
http://members.lycos.nl/bluhtje/Vuurpijl.avi
http://members.lycos.nl/bluhtje/Vuurpijl2.avi
En een foto'tje...
http://members.lycos.nl/bluhtje/Vuurwerkfoto.jpg
Mogen filmpjes van nitraat ook? Daar heb ik er ook nog een hele zooi van ;-)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 07:25 ]
Heeft een heel hoog photoshop-gehalteVerwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 00:21:
Wat vinden jullie van deze? http://www2.photosig.com/viewphoto.php?id=571893
Dat lijkt me toch echt zo vet om een keer te doenBeekforel schreef op 02 januari 2003 @ 11:14:
Zelf geen foto's gemaakt. Kennis heeft 's middags foto's gemaakt tijdens ons traditioneel carbid schieten. Ieder jaar erg gezellig !!
[afbeelding]
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Verwijderd
het beste was nog dit:
F/1.8 - 1/8s - 7(40)mm
F/2.6 - 1/15s - 21(120)mm
f/2.8 - 1/8s - 21(120)mm
(allemaal Olympus C2040z @ ISO400)
[ Voor 15% gewijzigd door Parlor_Inventor op 02-01-2003 23:43 . Reden: belichtingsgegevens toegevoegd ]
...And the world goes on racing, like the world always will...