Toon posts:

Laptop upgraden!!

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He luitjes. Ik heb onlangs een laptop aangeschaft. Het is een oude. Een Topline Viator 2400. Met een celeron 650 erin en 128mb SD ram en met 12 gb HD. Ik wil graag weten hoe ik kan zien wat voor upgrademogelijkheden ik heb met mijn processor. Ik heb het al bij Sandra 2003 getest en daar stond dat ik minimaal to PIII 800 kan upgraden. Maar ik wil weten of er meer in past. moederboord type heb ik, maar ik kan het niet vinden op het internet. Geheugen kan maar tot 192mb (64mb onboard, met 1 slot en daar zit al 64mb in. Dus de mogelijkheid is 64 eruit halen en er 128mb bij prikken.) Aan de site van topline heb ik niks. Daar is de laptop al weggehaald. De helpdesk geeft ook al geen antwoord, dus, niet echt veel heb ik eraan. Dus graag zou ik willen weten of jullie misschien een oplossing hebben.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Als er een gewone desktop-CPU in zit kun je er waarschijnlijk wel een andere CPU in drukken... Maar de vraag is of dan de koeling nog voldoende is... Erg mee oppassen dus...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Vermeld hier toch even wat voor moederbord het is.

En een paar enters willen wel eens helpen een verhaal overzichtelijker te maken :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:39
MOBO info heb je, maar je kunt het niet vinden op internet???

Mogen wij het alsjeblieeeeeeeeft weten???
(Mag het??????)

edit:

Masera was me voor. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xander op 29-12-2002 21:42 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Je kan je vraag beter stellen in het upgrade topic: ''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 4 , daar is 'ie voor :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.