Toon posts:

Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen hoe het kan dat windows er zo lang over doet voordat ie afsluit.
Heb een nieuwe instalatie gedaan en na diverse programma's geinstaleerd te hebben begint het langzame afsluiten.
Is er een bepaald proggie wat blijft hangen?
Graag informatie.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 20:41

talin

ES-MA

Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 21:23:
Wie kan mij vertellen hoe het kan dat windows er zo lang over doet voordat ie afsluit.
Heb een nieuwe instalatie gedaan en na diverse programma's geinstaleerd te hebben begint het langzame afsluiten.
Is er een bepaald proggie wat blijft hangen?
Graag informatie.
Graag informatie

home of pro ?
systeem ?

gebruik ctrl alt del 1 x eens en kijk eens wat er allemaal draaid ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Hij past zich aan aan de gebruiker :+

Nee, even serieus. Zou je wat meer info kunnen geven over het probleem? Zoals wat je specs zijn? Dat is wel handig voor ons om te weten :)

Verder is je topictitel niet compleet. Wij zien hier graag het OS tussen [] staan, zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10. Verzin even een nieuwe titel, en meldt deze dmv een topicreport of een topic in Schop een Modje

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Waar kan ik meer info vinden over afsluit problemen van XP?
Hier staat een compleet stukje met als kop: "Shutdown works, but it's real slow".

Je zou ook even kunnen kijken of je met de Omega-search iets kunt vinden. Bijvoorbeeld zoeken naar 'xp afsluiten langzaam'.

En zou je de volgende keer je topictitel willen afmaken ;).
offtopic:
Hey Silverstar, ik hier :P

[ Voor 9% gewijzigd door Compubiter op 29-12-2002 21:28 ]

Verwijderd

probeer eerst eens je vraag duidelijker te maken.. met info over proggies die er draaien ect. en zorgt voor de volgende keer voor een duidelijke titel..

Met deze info kunnen we weinig

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je titel is, zoals al opgemerkt, niet echt duidelijk.
Geef via topicreport of Schop een Modje even een suggestie voor een titel door die voldoet aan Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

1. Start Regedit.
2. Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Control.
3. Klik op "Control" Folder.
4. Selecteer "WaitToKillServiceTimeout"
5. Rechtermuisknop erop en selecteer bewerken/aanpassen.
6. Maar er een waarde van onder de 2000 (bijv. 200).

Verwijderd

"Nvidia Driver Helper Service" service stoppen en disabelen wil ook wel helpen!

Verwijderd

Topicstarter
Nou het probleem is de driver van logitech.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 17:06:
Nou het probleem is de driver van logitech.
En hoe ben je daar achter gekomen?

Verder wil ik je nogmaals wijzen op de topictitel, ik had je een paar posts terug gevraagd om een andere te verzinnen en deze te melden via bovenstaande wegen. Zou je dit dus aub nog even willen doen?

Verwijderd

Ik had het probleem ook. SP1 geinstalleerd en het was over... Dat al gedaan?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 08:39
Windows gaat als je gaat afsluiten alle instellingen die je hebt gemaakt netjes opslaan zodat deze de volgende keer sneller worden geladen. Hoe meer programma's je er op hebt staan hoe meer je PC dus dingen moet opslaan en hoe langer het duurt. Net zoals het opstarten langer duurt als je er meer op hebt staan. Ik vind dat niet meer dan logisch :)

The devil is in the details.

Pagina: 1