Hey beste mensen
Wij hebben dus sinds gister een nieuwe tv en wel deze:
JVC AV28X25S
Natural Flat 100 Hz DigiPure Pro breedbeeld kleuren-TV
Natural Flat 16:9 breedbeeldweergave
100 Hz DigiPure Pro
Auto DigiPure-technologie
Motion Compensation
Digital Comb Filter
Auto Digital VNR (beeldruisvermindering)
Picture & Text Dual Screen
NTSC Progressive
2 x 20 W breedband luidsprekers
T-V Link
BBE Sound System
Auto Panoramic
Breedbeeld-standen: Panoramic, 16:9 Zoom, 16:9 Zoom met Subtitles, 14:9 Zoom, Full, Regular
Kleurtemperatuurregeling (TINT)
Megatext: 720 pagina’s geheugen (niveau 2,5)
Mijn vader wou eerst zo graag een Sony, maar die krengen zijn altijd net ietsje duurder he
Dus dat ging niet door. Nou waren wij in de Mediamarkt, zag ie deze, 999 euro. Stond er even verderop ook een flinke Sony, zelfde prijs. Sprecs weet ik zo niet, maar hij was vergelijkbaar met de JVC..
Nouja ik vond die Sony mooier, hij die JVC. Qua kwaliteit maakten ze elkaar niks, volgens een mediamarkt medewerker ( dit was een van de weinigen daar die er ECHT verstand van had, leek het
)
Nouja het is dus de JVC geworden, leuk dingie wel. Heeft iemand ervaring met deze tv op andere opmerkingen: Barst los!
voor pics:
http://www.shoppingsmart.nl/html/article1347-1.html
Greetz
Wij hebben dus sinds gister een nieuwe tv en wel deze:
JVC AV28X25S
Natural Flat 100 Hz DigiPure Pro breedbeeld kleuren-TV
Natural Flat 16:9 breedbeeldweergave
100 Hz DigiPure Pro
Auto DigiPure-technologie
Motion Compensation
Digital Comb Filter
Auto Digital VNR (beeldruisvermindering)
Picture & Text Dual Screen
NTSC Progressive
2 x 20 W breedband luidsprekers
T-V Link
BBE Sound System
Auto Panoramic
Breedbeeld-standen: Panoramic, 16:9 Zoom, 16:9 Zoom met Subtitles, 14:9 Zoom, Full, Regular
Kleurtemperatuurregeling (TINT)
Megatext: 720 pagina’s geheugen (niveau 2,5)
Mijn vader wou eerst zo graag een Sony, maar die krengen zijn altijd net ietsje duurder he
Nouja ik vond die Sony mooier, hij die JVC. Qua kwaliteit maakten ze elkaar niks, volgens een mediamarkt medewerker ( dit was een van de weinigen daar die er ECHT verstand van had, leek het
Nouja het is dus de JVC geworden, leuk dingie wel. Heeft iemand ervaring met deze tv op andere opmerkingen: Barst los!
voor pics:
http://www.shoppingsmart.nl/html/article1347-1.html
Greetz