Toon posts:

[Win98] Internet verbinding weg na Intel driver installatie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Abit BE6 II schoon geinstalleerd met W98 en maak gebruik van een ISA netwerkkaartje. Na de installatie van W98 kon ik direct via de kabel internet op, geen enkel probleem. Alles ge-update etc. Hierna moest ik nog de Intel driver (Bridge) installeren vanaf de meegeleverde CD van Abit. Tijdens de installatie zag ik al dat hij alle PCI sloten aan het nalopen was en ook de ISA sloten.
Ok, geen probleem, maar nu na het opstarten is mijn internet verbinding weg terwijl alle instellingen goed staan. Kaart opnieuw geinstalleerd etc.etc. maar geen verbinding meer.
Wie kan mij helpen.

Verwijderd

Staan er in de device manager ook uitroeptekens?

Verder mis ik het OS in je topictitel, deze zien wij graag tussen [] staan, zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Ik zal even een modje schoppen zodat hij het OS er tussen kan pielen :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 21:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Yep, forgotten [W98], neen in de device manager (system) staan geen rare uitroeptekens of andere hardware die niet goed werkt.

Verwijderd

Hmm, wazig. Stop de kaart eens in een ander slot, werkt het dan wel?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar 1 ISA, wat ik doe, ik haal um er ff uit en start de verwijder de software, boot opnieuw en zal dan de kaart er wel weer in zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Neen, niets, het lijkt of mijn ISA slot niet meer werkt of zo.

Verwijderd

Wil je de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif knop gebruiken als je nog iets aan je bericht wil toevoegen? Dan hoef je je topic niet onnodig omhoog te schoppen.

Kun je wel internetsites pingen?

• Peet
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-06-2025

Peet

Semper voloptuosos rapidus

Al geprobeerd de externe toegang te de-installeren en opnieuw te installeren?
Wil wel eens helpen...(heb iets soortgelijks gehad...)

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Niet opgelost, maar naar XP gegaan, hier geen problemen. Opgelost.
Pagina: 1