[Nickchange] Verzoek

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Topicstarter
Lieve adjes,

Een tijd geleden ben ik een nickchange ondergaan (Van 'bitprobe' naar 'dominicbout') maar ik loop op het moment ff met een probleempje.

Mijn achternaam is namelijk op dit moment in mijn nick zichtbaar, ik dacht dat dit nooit problemen zou geven, daarom heb ik de nickchange ook zonder zorgen aangevraagd, maar ik heb het gevoel dat mijn anonimiteit enigszins in het gedrang ligt op het moment. (Telefoontjes van mensen die duidelijk via GoT aan mijn achternaam en interesses zijn gekomen en zo simpelweg mijn telefoonnummer konden opzoeken.)

Ik weet dat een nickchange eenmalig was en is en blijft en ik vraag mij dus nu ook af of ik een nieuw account moet openen voor een nieuwe nick.

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Mag dus neem ik aan niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

zmn schreef op 29 December 2002 @ 21:01:
Mag dus neem ik aan niet :(
Zullen we daar de crew over laten beslissen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, had je van tevoren moeten bedenken :( life's a bitch he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

Compubiter schreef op 29 December 2002 @ 21:13:
Zullen we daar de crew over laten beslissen ;).
Crew zal toch hetzelfde zeggen :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik vind dat er in zo'n geval (duidelijke reden) wel es een uitzondering mag worden gemaakt op de 'policy', dat je weer je oude nick terug mag ofzo.. maarja wie ben ik :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Palomar schreef op 29 December 2002 @ 21:15:
ik vind dat er in zo'n geval (duidelijke reden) wel es een uitzondering mag worden gemaakt op de 'policy', dat je weer je oude nick terug mag ofzo.. maarja wie ben ik :D ;)
Dan zou iedereen dat gaan zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Traag schreef op 29 December 2002 @ 21:14:
[...]
Crew zal toch hetzelfde zeggen :P
Weet ik, maar het heeft zo weinig zin om als user daarover te beslissen ;). Ik weet dat een nickchange eenmalig is, maar uitzonderingen bevestigen de regel. Iemand komt blijkbaar in de problemen omdat zijn nick op GoT duidelijk zichtbaar is (ik heb mijn voor- en achternaam al vanaf het begin in m'n profiel staan, gelukkig nog nooit problemen mee gehad :)).
Het probleem is helaas dat als het een keer wordt toegestaan andere mensen vinden dat zij ook een twee nickchange mogen. Helaas wordt er mensen te weinig gegund tegenwoordig.
Ik snap sowieso niet dat mensen een tweede keer een nickchange willen, je hebt inmiddels wel redelijk je identiteit gevonden op GoT als je je nickchange ondergaat en ook voldoende tijd om daar over na te denken, maar dat is mijn mening. Ik heb nog steeds dezelfde saaie nick op MSN als aan het begin :P.
KaAzKoP schreef op 29 december 2002 @ 21:17:
Dan zou iedereen dat gaan zeggen...
Van niet iedereen is het overduidelijk dat het de voor- en achternaam betreft ;).

[ Voor 11% gewijzigd door Compubiter op 29-12-2002 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ik vind het uit Privacy redenen je nick wijzigen geen probleem ook al is hij al een keer veranderd, alleen het probleem is: Ik kan ook zeggen dat mensen mij opbellen omdat ze met "Illegal_Alien" weten wie ik ben hoe ik heet en waar mijn huis woont :P dus... idd ff de crew laten denken Als ze dat kunnen :X :P En dan zien we wel verder toch?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik vind dan wel dat mensen alléén hun vorige nick weer terug mogen krijgen en niet een nieuwe mogen bedenken. Zo krijg je denk ik ook geen k*tsmoesjes om toch sneaky een tweede nickchange te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

Palomar schreef op 29 December 2002 @ 21:25:
ik vind dan wel dat mensen alléén hun vorige nick weer terug mogen krijgen en niet een nieuwe mogen bedenken. Zo krijg je denk ik ook geen k*tsmoesjes om toch sneaky een tweede nickchange te krijgen.
En als die weer in gebruik is :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat zou dan uitkomen op een gevalletje 'pech gehad'. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Illegal_Alien schreef op 29 december 2002 @ 21:19:
Ik vind het uit Privacy redenen je nick wijzigen geen probleem ook al is hij al een keer veranderd, alleen het probleem is: Ik kan ook zeggen dat mensen mij opbellen omdat ze met "Illegal_Alien" weten wie ik ben hoe ik heet en waar mijn huis woont :P dus... idd ff de crew laten denken Als ze dat kunnen :X :P En dan zien we wel verder toch?
Er zullen maar weinig mensen onder de naam Illegal_Alien in het telefoonboek staan, denk ik zo. ;)

Of wil je zeggen dat jij wèl... :? :P

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Je hebt er echt zelf voor gekozen lijkt mij zo, en als je ook je profiel bekijkt kom je er nog sneller achter je naam, ik zelf zou er niet aan moeten denken om mijn echte naam op internet te verspreiden :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Palomar schreef op 29 December 2002 @ 21:25:
Dan wordt het vrees ik voor mij dan pech want mijn oude nick wil ik dus al helemaal niet.. :'(

Bij m'n nickchange ging het van, ik wil graag 'dominic' als nick, maar die was helaas al bezet, dus zei ik gewoon te makkelijk, doe dan maar 'dominicbout'..

Wel een foutje van mijn kant dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Erkens schreef op 29 December 2002 @ 21:40:
Je hebt er echt zelf voor gekozen lijkt mij zo, en als je ook je profiel bekijkt kom je er nog sneller achter je naam, ik zelf zou er niet aan moeten denken om mijn echte naam op internet te verspreiden :+ :P
Tjah al die shit ben ik dus aan het aanpassen. Uiteindelijk is niemand helemaal anoniem maar ik maak het mensen gewoon te makkelijk op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dominicbout schreef op 29 December 2002 @ 21:41:
[...]

Tjah al die shit ben ik dus aan het aanpassen. Uiteindelijk is niemand helemaal anoniem maar ik maak het mensen gewoon te makkelijk op dit moment..
tja...
Mijn achternaam is namelijk op dit moment in mijn nick zichtbaar, ik dacht dat dit nooit problemen zou geven, daarom heb ik de nickchange ook zonder zorgen aangevraagd, maar ik heb het gevoel dat mijn anonimiteit enigszins in het gedrang ligt op het moment.
je hebt het over anonimiteit dat dat in gedrang komt na een nickchange waarin je expres je naam hebt verwerkt :?

Verder had dit in SM gemoeten denk ik zo, we zullen zien of je je nickname mag changen of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Erkens schreef op 29 December 2002 @ 21:44:

Verder had dit in SM gemoeten denk ik zo, we zullen zien of je je nickname mag changen of niet :P
Dit is (nog) geen nickchange aanvraag, dit is een 'what-if' topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dominicbout schreef op 29 december 2002 @ 21:53:
[...]

Dit is (nog) geen nickchange aanvraag, dit is een 'what-if' topic.
overal lees ik "ik" in je topic en je topictitle dan: "[Nickchange] Verzoek" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Erkens schreef op 29 december 2002 @ 21:58:
[...]

overal lees ik "ik" in je topic en je topictitle dan: "[Nickchange] Verzoek" :?
Jah ok ok, mocht ik een positief antwoord ontvangen op dit topic dan wil ik mijn lieve nickje wel veranderen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik vraag me trouwens af hoe mensen achter je adres + telefoonnummer komen zonder woonplaats.. :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
DataBeest schreef op 29 December 2002 @ 22:46:
Ik vraag me trouwens af hoe mensen achter je adres + telefoonnummer komen zonder woonplaats.. :?
Daar zijn genoeg tooltjes voor helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
dominicbout schreef op 29 December 2002 @ 22:49:
[...]

Daar zijn genoeg tooltjes voor helaas..
ik zie je achternaam ook aan je msn id :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Azrael schreef op 29 December 2002 @ 23:26:
[...]

ik zie je achternaam ook aan je msn id :P
Thanks, nu niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[nohtml]
Erkens schreef op 29 December 2002 @ 21:44:
[...]

tja...

[...]

je hebt het over anonimiteit dat dat in gedrang komt na een nickchange waarin je expres je naam hebt verwerkt :?
Dat had hij nog niet voorzien lijkt me ;)

Dat die nick slechts een keer veranderd mag worden, heeft wel een aantal redenen, zoals dat je nog herkenbaar blijft (als iedereen zijn nick elke week zou veranderen zou het een chaos worden :P) en dat het veel werk op zou leveren. Bovendien is het in principe nergens voor nodig, omdat een nick een nick is en als hem je niet aanstaat had je hem in de eerste plaats iets kunnen kiezen.

Dit is echter imo wel wat anders, omdat een doel van een nick kan zijn dat je anoniem bent. Als je vantevoren niet wist dat je er last van zou krijgen kan ik dat iemand moeilijk kwalijk nemen. Ok, het is misschien niet helemaal perfect doordacht, maar dat je er geen rekening mee zou houden dat je er irl last van krijgt kan ik me wel voorstellen. Het lijkt me ook niet fijn om er irl last van te hebben.

Die regeling is er niet om mensen te pesten, maar is ook nog functioneel ;) Het is mijns inziens echter ook niet de bedoeling dat mensen gestoord worden met hun bezigheden hier, buiten GoT om. Het lijkt me dat hier sowieso een oplossing voor gezocht moet worden. Ik heb persoonlijk niks tegen een rename naar je oude nick, maar dat is slechts mijn mening ;)

Maar het moet imo wel zo zijn dat ze ook daadwerkelijk via GoT aan je gegevens komen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij kan dus aan de hand van de hand vd voor en achternaam ve persoon achterhalen waar hij woont..?!! neem aan dat je onder d bout in het telefoonboek staat en er zijn ongetwijfeld meer mensen met jouw familienaam die d als voorletter hebben, dus ik betwijfel of ze t alleen aan de hand van deze gegegven kunnen..

anyway heb je je site bij xs4all onder de naam boutd genomen dus dan zal je dat dan ook moeten gaan veranderen ofniet..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Ik ren al anderhalf jaar rond met deze nick en ben nog nooit gebeld of benaderd voor wat dan ook. In die tussentijd is mijn nick veranderd van "robinvreuls" naar "Robin Vreuls" en nog nooit last van andere gehad die via GoT aan mijn gegevens zouden kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
Sorry, maar het lijkt me enigszins onwaarschijnlijk dat "allerlei mensen" jou als gevolg van GoT stalken alleen maar omdat je je naam hier als nick gebruikt (en je woonplaats niet eens vermeldt). Mijn naam en woonplaats staat ook in m'n profiel en ik ben nog nooit op welke manier dan ook benaderd buiten internet om als ik dat niet wilde.

Als jij kunt bewijzen dat je daadwerkelijk lastig gevallen wordt (mailen naar gathering@tweakers.net?) is het een andere zaak, maar ik krijg de indruk dat dit een beetje een makkelijke manier is om een extra nickchange te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 23:45:
jij kan dus aan de hand van de hand vd voor en achternaam ve persoon achterhalen waar hij woont..?!! neem aan dat je onder d bout in het telefoonboek staat en er zijn ongetwijfeld meer mensen met jouw familienaam die d als voorletter hebben, dus ik betwijfel of ze t alleen aan de hand van deze gegegven kunnen..

anyway heb je je site bij xs4all onder de naam boutd genomen dus dan zal je dat dan ook moeten gaan veranderen ofniet..?!
Die naam bij xs4all heb ik al aangepast.. Het probleem is dat mijn naam een redelijk unieke combinatie is en dus makkelijk te vinden is (Mijn mobiele nummer ben ik ook al ergens tegengekomen a.d.v. voornaam en achternaam)

Ik ben nu meerdere malen gebeld door mensen die ik niet ken met vragen over dingen die ik alleen via GoT besproken heb (Muziek maken, programmeren etc.) dus daar leid ik zelf uit af dat ze die info hier vandaan hebben.

Nevertheless, ik ben zowieso een groot aantal gegevens van mezelf die gepubliceerd staan op internet aan het aanpassen (webspaces, domeinnamen en accounts) zodat ik niet meer onder mijn eigen naam bekend sta.

Het is natuurlijk helemaal geen ramp als mensen weten dat ik Dominic Bout heet maar sommige schijnen er nogal makkelijk gebruik van te maken en dat vind ik nou juist zo jammer. Mijn doel is dan ook om niet mijn persoonlijke gegevens of een aanleiding daartoe, in een oogopslag zichtbaar te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Kjev schreef op 29 December 2002 @ 23:51:
Sorry, maar het lijkt me enigszins onwaarschijnlijk dat "allerlei mensen" jou als gevolg van GoT stalken alleen maar omdat je je naam hier als nick gebruikt (en je woonplaats niet eens vermeldt). Mijn naam en woonplaats staat ook in m'n profiel en ik ben nog nooit op welke manier dan ook benaderd buiten internet om als ik dat niet wilde.

Als jij kunt bewijzen dat je daadwerkelijk lastig gevallen wordt (mailen naar gathering@tweakers.net?) is het een andere zaak, maar ik krijg de indruk dat dit een beetje een makkelijke manier is om een extra nickchange te verdienen.
Even voor de duidelijkheid, mocht dit niet kunnen dat moet ik zelf kijken wat ik ga doen, of een nieuw account, of doorgaan onder de oude..

Ik loop hier al een tijdje rond dus een extra nickchange eruit persen levert mij echt niks op.. :r

edit: Mijn woonplaats heeft trouwens een lange tijd in mijn profiel gestaan, dit heb ik pas een paar maandjes geleden aangepast.

[ Voor 8% gewijzigd door dominic op 30-12-2002 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Even ter samenvatting:

Het is gewoon mijn eigen schuld daar niet van, een nickchange naar m'n oude nick zou dan ook een passende oplossing zijn, het liefst heb ik natuurlijk een nieuwe omdat de oude nog wat nadeeltjes heeft maar als het niet anders kan so be it. En lukt het helemaal niet, dan niet :) no sweat..

Maar zie mij aub niet als een jonkie dat hier z'n nick probeert te veranderen voor de 2e keer, aardig wat mensen kennen me hier onder dominicbout dus voor mij kleven er zowieso alleen maar nadelen aan.. (Behalve dan dat mijn achternaam niet meer zichtbaar is :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Laatst online: 30-09 21:20

Teun

Was YoMaN

Aangezien het hier toch over nickchanges gaat heb ik ook nog een vraag. Ik ben van yoman naar YoMaN gegaan, is dat een officiele nickchange?
Niet dat ik van plan ben om hem te veranderen, maar ik vraag het me gewoon af.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 18:15

The Bad Seed

Chaotic since 1983

YoMaN schreef op 30 December 2002 @ 00:14:
Aangezien het hier toch over nickchanges gaat heb ik ook nog een vraag. Ik ben van yoman naar YoMaN gegaan, is dat een officiele nickchange?
Niet dat ik van plan ben om hem te veranderen, maar ik vraag het me gewoon af.
Ja, elke verandering is een officiele nickchange.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Laatst online: 30-09 21:20

Teun

Was YoMaN

Duracell schreef op 30 December 2002 @ 00:21:
[...]

Ja, elke verandering is een officiele nickchange.
Ik wist het niet meer zeker omdat het hier nog een paar keer ter sprake was gekomen of dat wel of niet zo was. Maar dan weet ik genoeg.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
Naja mensen ik denk dat ik toch maar een nieuw account ga reggen, een frisse start is wel fijn meestal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

YoMaN schreef op 30 December 2002 @ 00:28:
[...]

Ik wist het niet meer zeker omdat het hier nog een paar keer ter sprake was gekomen of dat wel of niet zo was. Maar dan weet ik genoeg.

ik zal het (als "rode" ;) ) ff bevestigen ;) je hebt 1 echte change gehad

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
D2k schreef op 30 december 2002 @ 10:15:

[...]

ik zal het (als "rode" ;) ) ff bevestigen ;) je hebt 1 echte change gehad
D2K: Weet je misschien of adjes hierover aan het discussieren zijn? Anders maak ik gewoon ff een nieuw account aan en kan deze getrashed worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

dominicbout schreef op 30 December 2002 @ 10:17:
[...]

D2Kk :( :) : Weet je misschien of adjes hierover aan het discussieren zijn? Anders maak ik gewoon ff een nieuw account aan en kan deze getrashed worden..

er is voor zover ik weet geen discussie
een nieuw account maken wordt zowieso niet op prijs gesteld (iig niet zonder dat er toestemming voor is)

ik zou gathering@tweakers eens mailen, dan mag het DT kijken wat ze er mee doen. wmb (persoonlijk) heb je gewoon pech gehad en wordt een evt kloon gebanned.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Topicstarter
D2k schreef op 30 december 2002 @ 10:19:

[...]

er is voor zover ik weet geen discussie
een nieuw account maken wordt zowieso niet op prijs gesteld (iig niet zonder dat er toestemming voor is)

ik zou gathering@tweakers eens mailen, dan mag het DT kijken wat ze er mee doen. wmb (persoonlijk) heb je gewoon pech gehad en wordt een evt kloon gebanned.
Mail gestuurd..

imho is een kloon pas een kloon wanneer beide accounts tegelijkertijd gebruikt worden en da's natuurlijk in mijn geval zeeeeer onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominicbout LA-topic >:)

dicht ;)
We laten iets weten, k? :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.