Positieve puntjes:
leuk gespeeld met wat mesh
CCFLletje doet het ook altijd goed
Window met strakke hoeken vind ik persoonlijk ook een mooi
idee! (lees hieronder bij 'negatieve puntjes')
manier van bevestigen cdrom ziet er wel leuk uit, met een deel van zo'n bay op je koffer geschroefd
Negatieve puntjes:
die Akasa fan komt denk ik beter tot z'n recht in een plexi-mod, of als je hem plaatst IN een window.... achter deze fanguard gaat hij een beetje verloren, en lijkt het alsof er alleen maar schijnsel van de CCFL doorheen komt...
afwerking is niet echt van te spreken, helaas... ik zie schijnsel van de ccfl door de window-molding komen... jammer, want opzich had het een leuke window geweest.... ook is de rand om 't window beschadigd zo te zien...
Zonde dat de opzich leuke ophanging van je CDROM een beetje te lange schroeven had, die er aan de voorkant nu uitzien als 2 lelijke bobbels...
Samenvatting:
tja, op papier zal je ontwerp er leuk uitgezien hebben, de ideeën erachter zijn goed... maar ik ben absoluut niet te spreken over enige vorm van afwerking...
het
ziet er gewoon
uit als een mod die zonder "feeling" / zorgvuldigheid inelkaar gebeukt is... het zal vast niet dat je dit in 1 middag gedaan hebt, maar helaas, 't ziet er gewoon niet echt nauwkeurig en afgewerkt uit... nogmaals, "
het ziet er uit als"! Ik geloof heus wel dat je je best hebt gedaan, maar ik kan 't er niet aan aflezen...
't spijt me als je je nu beledigd voelt, maar kijk eens naar die eerste foto... die koffer ziet er gewoon niet meer strak uit, valt niks anders over te zeggen....
[
Voor 36% gewijzigd door
jwbagger op 30-12-2002 01:03
]