Toon posts:

Creative Jukebox 3 vs. Creative Zen

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar kleine vraagjes voor de mensen die ze toevallig in hun handen hebben gehad.

Kan je de Jukebox 3 ook via de USB poort rechargen of is het alleen voor de Zen?

Ik wil hem waarschijnlijk ook op mijn Stereo gooien, maar de Zen heeft alleen een uitgang voor de koptelefoon. Zit er nou echt wezenlijk verschil in met de line out poort bij de Jukebox?

Kan je een extra battarij voor de Jukebox 3 ook gewoon in de winkel kopen of is het alleen nog maar via de site?

Daarnaast als een iemand nog iets is opgevallen wat misschien handig is om te weten vertel het dan ook maar gelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
TTT - Gain altitude

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 12:55
Ja eigenlijk allebei Audio vs. gadget nou dies voor de modjes

Burp

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij vooral om de tweede vraag en dat lijkt mij meer iets voor in hier dan in Gadget Talk.

Verwijderd

volgens mij heeft de zen geen mogelijkheid om de firmware te flashen dus dat is een groot nadeel imo

en je kan geen tweede powerpack aanschaffen dus dat is ook een nadeel

daarentegen is de zen natuurlijk kleiner en makkelijker om mee te nemen..

Verwijderd

Topicstarter
nou de Zen kan wel firmware updaten en heeft een hele mooie oplaad mogelijkheid... namelijk via de USB poort wel handig als je in de states ben enzo :) maarja de vraag blijft hoe het zit met die headphone aansluiting voor als je hem wilt aansluiten op de stereo.
Pagina: 1