My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Voor de goede orde je kunt het eventueel melden.
zie ook een van de sticky topics hier in TFF:
Voor al dit soort taken kun je terecht op devtrack.tweakers.net. Daar zal na een tijdje de bug/feature in behandeling worden genomen door een devver. Wel altijd eerst even controleren of je wel echt de eerste bent met de melding.
Maar wat mij nu benieuwd waarom kun je er nu pas mee
[ Voor 4% gewijzigd door GiLeX op 29-12-2002 20:47 ]
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Ik heb het ooit wel eens eerder gemeld per email, maar daar heb ik nooit iets op teruggehoord. Ik ben bij vlagen actief op Tweakers, dus ik loop er ook bij vlagen tegenaan...Maar waarom kom je er nu pas mee
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Persoonlijk zie ik het lieft dat je echt ALLEs in kan stellenRobin Vreuls schreef op 30 December 2002 @ 21:30:
Dan kan er voor elke frats een knopje gemaakt worden.
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
als je tweaker bent kun je toch wel prefs goed instellen
Misschien is het wel een idee om na bijv 2 minuten de pagina door te laten springen naar de gehele thread.
- Giphart
Sorry hoor, maar als ik twee minuten moet gaan wachten op een automagische refferer dan klik ik zelf wel even.prog-konijn schreef op 31 december 2002 @ 19:49:
offtopic:
als je tweaker bent kun je toch wel prefs goed instellen
Misschien is het wel een idee om na bijv 2 minuten de pagina door te laten springen naar de gehele thread.
Verwijderd
Die snap ik niet. Als je een reactie hebt geplaatst staat er toch de reactie waarop je hebt gereageerd, je eigen reactie en daaronder een link met zoiets als "Ga terug naar de hoofddraad: $onderwerp"? Dan heb je zoiets toch niet nodig? Of zie ik nu iets over het hoofd?Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 20:11:
Misschien een tussenoplossing mijnerzijds: net onder het bericht, maar boven je draadje, een linkje alle reacties? Zo hoeft er niets aan prefs ingesteld te worden, maar is alsnog snel door te klikken.
Verwijderd
Op die manier. Dat maakt mij niet uit hoor.Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 23:51:
Je hebt het nieuwsitem, met daaronder je eigen "reactiedraadje", als er nou tussen die twee dingen een linkje naar de algemene reacties zou staan, dus niet naar het nieuws, maar naar de reacties, dan zijn alle problemen toch opgelost?
- Giphart
prog-konijn schreef op 01 January 2003 @ 10:26:
Ik denk dat Femme en Robin eerst de hele Devtrackqueue moeten afwerken voordat ze features gaan bekijken.
Als je zegt dat dit beetje in strijd is met wat ik hierboven zeg dan moet ik je wéér gelijk geven maar heb de thread voor 2e maal goed dorogelezen.
Als je zegt dat de devtrackqueue ernstig klein aant worden is dan geef ik je ook gelijk, maar nog niet alels is verwerkt
Ennuhh als die smilie erop slaat dat je de devtrack niet interressant vind vind ik jou ook niet interressant
- Giphart