Moderatie-irritatie

Pagina: 1
Acties:

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46
Tijdens het lezen van topics doe ik zo af en toe een moderatie. Elke keer als je die instuurt, krijg je een lijst met topics die nog reacties hebben die nog niet gemodereerd zijn. Eerlijk gezegd vind ik dat nogal irritant. Ik ben gewoon de frontpage aan het lezen, en of nu elke reactie gemodereerd is of niet interesseert me eerlijk gezegd niet. Is er geen mogelijkheid om dat gedrag te veranderen, zodat je gewoon op dezelfde pagina blijft na het insturen van je moderatie of anders naar de Frontpage gaat? Misschien is dit een leuke feature voor mensen die modden-om-het-modden, maar voor mensen die zo af en toe een moderatie uitdelen is het alleen maar irritant. Misschien een extra optie in je profile?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De "back" knop van je browser doet wonderen...

• ATS
Dat maakt het niet minder onlogisch...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

GiLeX in "Onlogisch gedrag van Tweakers.net bij ge"
zie ook daar :P devtrack.tweakers.net :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je hierdoor geïrriteerd raakt is je irritatiegrens kennelijk erg laag. Op feedbackpagina vind je namelijk een linkje naar de pagina waar je vandaan kwam, kleine moeite om die aan te klikken. Ik kan me voorstellen dat het voor de mensen die niet vaak modden wel prettig is om te zien dat hun modpuntjes ook daadwerkelijk in ontvangst zijn genomen. De modQ/feedback pagina is hiervoor bedoeld.

• ATS
Laat ik het zo zeggen: het komt op mij over als een lijst voor modden-om-het-modden. Maar goed, het is jouw site! :) _/-\o_

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Nee, ik denk dat iedereen zijn kans moet krijgen om geaaardeerd te worden voor zijn posts en ik ben er ook sterk voor om met een aantal moderaters steevast de volledige modqueue mee door te lopen. Ben bezig met een klein plannetje en dat wil ik binnekort in TMF posten.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1