(--=) Peace For Everybody (=--)
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Das voor windows, tocheMAeRCe schreef op 29 December 2002 @ 20:19:
Bin kun je oa met ISObuster openen
[ Voor 3% gewijzigd door GGS_VR6 op 29-12-2002 20:20 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
chmod +x 1.bin
en dan uitvoeren met
./1.bin
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
* moto-moi weet het wel zeker
isobuster is sowieso onzin onder linux, je mount gewoon via een loopback-device je iso, gaat prima
(Voor de exacte cmd-regel, zie cdwriting-howto)..
[ Voor 34% gewijzigd door moto-moi op 29-12-2002 20:28 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
als ik dat doe staat er bij mijmoto-moi schreef op 29 December 2002 @ 20:20:
Waarschijnlijk met
chmod +x 1.bin
en dan uitvoeren met
./1.bin
chmod:failed to get attributes of "1.bin": onbekend bestand of map
Sorrymoto-moi schreef op 29 December 2002 @ 20:23:
[...]
* moto-moi weet het wel zeker
isobuster is sowieso onzin onder linux, je mount gewoon via een loopback-device je iso, gaat prima
(Voor de exacte cmd-regel, zie cdwriting-howto)..
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
verklaar je nader plz ik heb linux er net 5 uurtjes opVerwijderd schreef op 29 december 2002 @ 20:35:
Bintools er op?
[ Voor 16% gewijzigd door Laurent op 29-12-2002 21:02 ]
Ik maak 10 van de 10 keer mee dat het sneller gaat en mijn muis valt nooit uit?blaatpaal schreef op 29 December 2002 @ 20:48:
ps en klopt het ook dat pc een beetje trager is vergelijkend met win xp ?
me muis ligt ook vaak dood dan ik niet kan bewegen
Open een Konqueror met daarin de directory waarin het betreffende bestand staat. De makkelijkste manier is waarschijnlijk door Alt+F2 te duwen en dan '~' (zonder aanhalingstekens) als adres in te geven. Tevens open je een Konsole (waarschijnlijk een icoon met een schelp in je 'startbalk'). Typ in die Konsole 'i=' (zonder aanhalingstekens). Sleep het bestand waar het om gaat vanuit de Konqueror naar je Konsole. Als je wordt gevraagd wat ermee moet gebeuren dan kies je 'paste' (of 'plakken', in de Nederlandse versie). Druk op enter. Draai dan 'file $i', 'chmod +x $i' en './$i'. Als er dan niets gebeurt waar je wat aan hebt, dan post je hier *alle* meldingen
Overigens is er volgens mij vrij veel te vinden over dit soort bin-bestanden...ik weet niet wat het precies moet doen, maar als het een normale executable is dan zou je al lang informatie genoeg hebben kunnen vinden. Het kan ook een soort ISO zijn en ook daarover moet toch wel wat informatie te vinden zijn...zoeken kan geen kwaad, en liefst op de goede manier
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
Op slot.
Dit topic is gesloten.
![]()