Verwijderd

Topicstarter
ik heb een klein probleempje; ik probeer een Palm Vx te syncen met Palm Desktop, alles komt wel over, maar alleen de notes zijn leesbaar. Voorheen syncte deze Palm met Lotus Notes, ik heb het idee dat het ergens in de encryptie nu fout gaat. ik krijg namelijk alleen maar @%$*^ soort tekens terwijl de agenda en things to do list op de palm wel leesbaar zijn. :( :( :(
Ik wil nu graag de palm goed (leesbaar) met outlook en de palm desktop laten syncen. Heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar zal kunnen krijgen? _/-\o_ _/-\o_

Volgens mij zit het 'm in de encriptie van lotus notes, waar kan ik dit aanpassen?

Thanx,

Hellejoep

Verwijderd

Topicstarter
Graag zonder dat ik de hele Palm zal moeten resetten en dergelijke.
Thanx

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
probeer eens palm desktop opnieuw te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan; het probleem is dat het een Dual boot is Win2k en Win NT 4.0, maar ik krijg die profielen niet veranderd.

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 10:37
Je kunt het beste je HotSync uninstalleren en opnieuw installeren, het klinkt nl een beetje alsof je conduits (dat zijn de componenten die de vertaalslag van de Vx naar je Palm Desktop doen)

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik al een aantal keren gedaan (opnieuw instaleren), dit heeft echter niet geholpen (meerdere versies geprobeerd) Wat is er met mijn conduits? Zouden die het met encryptie communiceren met de Palm desktop?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vrees dat je in lotus notes inderdaad iets van encryptie hebt aangezet oid. Waarom wil je niet resetten? Met een goede hotsync (kun je nog bij de lotus notes omgeving) heb je toch weer een werkende omgeving? Post eens een lijst met de programma's die je op de palm geinstalleerd hebt. Wellicht zit daar de boosdoender tussen. Welke versie Palmos en desktop gebruik je?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:32
Chapura Pocketmirror al geherinstalleerd ?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Humm en heb je de connectie settings in Windows al aangepast, probeer eens 9600 bps, en hetzelfde in te stellen in Windows.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat ik de data wil behouden en dat de lotus notes is verdwenen omdat mijn vader niet meer bij het bedrijf werkt waar ze lotus notes gebruiken; ik wil de data er dus uit halen en dan kan ik de palm resetten.
Meer hoeft er niet te gebeuren; maar als ik dat nu doe kan ik alleen de notes bekijken; de rest is encryptie en dus onleesbaar.
Wie heeft er een oplossing hiervoor; wellicht een ander sync programma?
Dank _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is het niet een of andere beveiliging middels lotus notes (bv encryptie inderdaad) van het bedrijf waar je vader werkt omdat het simpelweg gewoon niet de bedoeling is dat men bij het verlaten van het bedrijf beschikking heeft over misschien gevoelige bedrijfsinformatie?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Er is maar een oplossing:

http://www.palmclub.nl (daar zitten alle Palmfanaten op een kluitje geconcentreerd :) )

Alors.

Verwijderd

Hier heb je waarschijnlijk wel wat aan:

http://pdaclub.nl/forums/...did=12154&highlight=lotus

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal hier eens even mee aan de gang gaan!
Hartstikke bedankt!
Pagina: 1