Toon posts:

Mafia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een tijdje in het bezit van het wel grappige spel MAFIA.
Aantal levels gehaald, allemaal leuk en aardig, maar . . .

Nu zit in een level aan de haven en moet ik een persoon vermoorden, maar probleem is, ik kan hem niet vinden. |:(

Hele haven afgelopen, alle mannetjes die tegen mij zijn gedood en nog niet de juiste persoon gevonden om te vermoorden. :?

Weet iemand waar deze persoon te vinden is, of hoe ik die moet vinden d.m.v. een beschrijving of iets dergelijks ? _/-\o_

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:17

aapelite

Do the kirby!

zoek ergens achterin de haven naar een treinstel, haal een blokje weg, dan gaat het ding rollen naar de warenhuis waar je een auto zag staan als het goed is, daarna zal het wel duidelijk zijn :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 19:29:
Weet iemand waar deze persoon te vinden is, of hoe ik die moet vinden d.m.v. een beschrijving of iets dergelijks ? _/-\o_
Walkthroughs zijn best makkelijk te vinden. Hier staat een mooie Mafia Walkthrough :)
Dit was de eerste hit die ik kreeg toen ik zocht op 'Mafia Walkthrough' bij Google :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip, maar even voor de duidelijkheid.

Ligt dat blokje nu bij (onder) de trein, of ligt het blokje bij een wagon (NIET bij de trein zelf).

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:24

Nakebod

Nope.

Dur staan 2 wagons, je hebt 2 kansen, en je hebt 2 wissels, die moeten ook goed staan, als je die wissels fout heb staan, heb je 1 wagon te kort :)
Want, wagon kan 1, in gebouw ernaast rijden of "rechtdoor" (Hij moet rechtdoor)
en daarna moet ie dus rechtsaf.
Tip, als niet lukt, 1e wat je doet als je level opnieuw begint, pak auto, rij helemaal door naar 8er, en kill daar wat mensen om je heen, bespaard wat moeite in het begin van het level

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
Ik dank u allen voor de steun !

Inmiddels ben ik al een aantal missies verder, maar nogmaals bedankt voor jullie hulp ! _/-\o_
Pagina: 1