Toon posts:

Waarom kun je niet alle topics zien?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een paar oude topics van mij (om te zien hoe ik mij eerst gedroeg), maar omdat ik de search teveel moeite vind, wil ik gewoon alle topics gelist hebben bij het desbetreffende forum. Dus ik klik op de listbox waar normaal gesproken .. 48 uur staat. Ik denk: "Daar staat wel de mogelijkheid om alle topics te laten zien", maar nee hoor! Dat gaat niet verder dan een jaar.

Waarom? Ik wil die oude topics toch nog wel eens teruglezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sterker nog: je krijgt niet eens alle topics van een jaar te zien. Die lijst is gelimiteerd op een bepaald aantal topic(hoeveel weet ik niet).
Dit was onder topix nog niet zo.

Het is trouwens niet zo dat die topics er niet zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door SH007 op 29-12-2002 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35

Jaymz

Keep on moving !

Dan kun je beter wel de search gebruiken volgens mij :)

Je zoekt op je eigen nickname in [forum] en je zet 'aantal dagen' op "tussen 500 en 1200 " oid. Met die tijd moet je ff een beetje spelen en klooien tot je vindt wat je zoekt. Zo heb ik een tijdje gelee ook threads van meer dan anderhalfjaar gelee teruggevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
SH007 schreef op 29 December 2002 @ 19:27:
Sterker nog: je krijgt niet eens alle topics van een jaar te zien. Die lijst is gelimiteerd op een bepaald aantal topic(hoeveel weet ik niet).
Dit was onder topix nog niet zo.

Het is trouwens niet zo dat die topics er niet zijn.
Dat vind ik zelf ook irritant. Er is geloof ik een topiclimiet ofzo...
Ik keek der net in SGD op 1 jaar geleden en het oudste wat ik kon vinden was van september. Volgens mij is dat geen jaar geleden :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jaymz schreef op 29 December 2002 @ 19:31:
Je zoekt op je eigen nickname in [forum] en je zet 'aantal dagen' op "tussen 500 en 1200 " oid.
Makkelijker: zoeken op eigen naam en dan bij datum laatste posting "oplopend" kiezen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
Sure..alle topics van de afgelopen 3 jaar uit een forum in 1 HTML paginaatje...hoeveel geheugen zei je ook weer dat je in je PC had zitten :+

Dat zou dus niet echt lekker werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Wilke schreef op 30 December 2002 @ 02:16:
Sure..alle topics van de afgelopen 3 jaar uit een forum in 1 HTML paginaatje...hoeveel geheugen zei je ook weer dat je in je PC had zitten :+

Niet lekker misschien, het duurt misschien ff maar het werkt vast wel, ik denk meer dat het serverside niet zo leuk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
dat ook :)

client-side is nog niet het ergste idd, het aantal queries wat de server dan moet gaan doen is ook bepaald matig (vooral omdat topics van 3 jaar geleden nooit worden opgevraagd en dus vrijwel 100% zeker niet in cache staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topix had die functie wel. Kan me nog herrineren dat mn hele browser soms op zn bek ging van alle topics in WOS listen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wilke schreef op 30 December 2002 @ 02:16:

1 gig moet het wel kunnen trekken hoor :Y)

Maareh, ik heb dus weinig keuze? Gewoon zoeken? Verdomme :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 02:35:
Topix had die functie wel. Kan me nog herrineren dat mn hele browser soms op zn bek ging van alle topics in WOS listen :o

In de latere versies is dat ook aangepast, omdat het veel te veel load kostte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 09:39:

[...]

In de latere versies is dat ook aangepast, omdat het veel te veel load kostte :)
Maar dat valt ook wel te verwaarlozen, want het gebeurt niet vaak dat iemand alle topics van een forum wil zien. Dus zo heel veel extra load kost het per saldo denk ik niet.
Pagina: 1