AH PC

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 13:44
Ik vroeg mij af of er al mensen zijn met een pc-tje van de AH, en zo ja, wat zijn daar de bevindingen mee???

Presteert 'ie een beetje? ;) Of zijn dr ook problemen mee? Zo ja, welke?

Maw, is het wat voor m'n opa? Of moet er flink aan getweakt worden voordat het wat is?

Ehm.. laat ik het zo zeggen.. mijn opa vertrouwt mij niet... hij hoort weleens wat van mijn tweak-neigingen... vandaar..

Verwijderd

Een beetje tweaker zet zelf voor z'n opa een pc in mekaar. :)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:26

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

IK :r op kant-en-klare PC's! :D

Whatever.

• shaDoze
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 15:23
Jah, me baas heeft em net gekocht, en meldde zich de volgende dag ziek :)

Echte tweakers... jaja leuk hoor! Maar dit is gewoon HEEL goedkoop voor zo'n beest van een PC. 1000... DUIZEND MEGAHERTZEN van AMD! Alleen het beeldscherm is ietswat viskom-achtig en de speakers die op i-net staan kloppen niet. Ik denk niet dat je deze PC bij elkaar schraapt via pricewatch voor dezelfde prijs!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:05
Er zit wel een goede processor in, alleen de rest is er maar omheen gedrukt!
Is goedkoper om er een zelf in elkaar te zetten! als een echte Tweaker

Verwijderd

He XaVieR

Vind je het nu echt noodzakelijk om je eigen hardware de lucht in te prijzen?
Amd Athlon - I've got the power! --> booring!
De vraag was of iemand bevindingen had ondervonden met AH pc's en niet jouw booring Athlon verhaal

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Jongens kijk voor de grap ff op de volgende site: http://www.computer-land.nl/ Da's pas een AMD aanbieding.

Miditower ATX 6000
Asus K7V Mainboard
AMD 1GHz T-bird
256Mb Dimm 100MHz
Floppy Drive
CD-Rom AOpen 52x
Guillemot Ge-Force 2 MX 32Mb
30Gb Maxtor 5400rpm Harddisk
Geluidskaart
Multimedia Toetsenbord
Browser Wheel Mouse

Fl. 2999,-

nb dit is geen reclame, kwam het toevallig tegen tijdens het surfen. Ben meer een Celeron-liefhebber :).

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

K7V was dat geen SlotA mobo? .. kan me natuurlijk vergissen? ben niet zo thuis in die ASUS aanduidingen :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 23:59 schreef boekenbon het volgende:
Jongens kijk voor de grap ff op de volgende site: http://www.computer-land.nl/ Da's pas een AMD aanbieding.

Miditower ATX 6000
Asus K7V Mainboard
AMD 1GHz T-bird
256Mb Dimm 100MHz
Floppy Drive
CD-Rom AOpen 52x
Guillemot Ge-Force 2 MX 32Mb
30Gb Maxtor 5400rpm Harddisk
Geluidskaart
Multimedia Toetsenbord
Browser Wheel Mouse

Fl. 2999,-

nb dit is geen reclame, kwam het toevallig tegen tijdens het surfen. Ben meer een Celeron-liefhebber :).[/quote]Dus moet je hier wel een intern modem, een DVD speler en een CDRW bij doen, anders zit je een beetje appels met eierkoeken te vergelijken... ;)

Op de MyCom site lukte het me niet om goedkoper dan het Appie Happie systeem uit te zijn. ;( Mare voor de echte tweakers onder ons betekent dit systeem toch gewoon:'
Kopen en meteen weer slopen?':) Gewoon alle bruikbare onderdelen in je beukbak gooien en het kadaver inrichten als goedkoop peeseetje met alle afdankertjes... >:)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

en een monitor ook nog.

Anderzijds dan heb je wel een goed mobo enzo
Ut is gewoon een goed deal bij AH. Alleen zoals altijd voor mensen die meer willen met hun pc en gaan uitbreiden e.d. is hij minder geschikt.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• boekenbon
  • Laatst online: 30-08-2023
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 10:58 schreef FoolZero het volgende:
Dus moet je hier wel een intern modem, een DVD speler en een CDRW bij doen, anders zit je een beetje appels met eierkoeken te vergelijken... ;)[/quote]Wat jij dan gemakshalve weer vergeet is dat je bij Computerland een Asus K7V krijgt ipv een vaag mobo met 2 pci sloten én 256Ram ipv 128Ram. Als ik zou moeten kiezen zou ik als tweaker en OC'er het systeem van de AH niet willen hebben. Ik vind de vergelijking in dit licht prima opgaan :).

Verwijderd

die k7v is toch echt een slotA board! ik weet niet of computerland slot gigahertzen verkoopt maar dat lijkt mij niet.

Verwijderd

4398 3D marks was de score bij 1024*768 16bit textures + z-buffer van 16 bit.
De geforce 2 mx 32mb presteert best aardig maar het is niet boeiend i.v.m een Geforce 2 GTS of de ULTRA / de PRO.
De 1 GHZ dondervogel wordt vrij warm, maar is in sommige opzichten best aardig.
Het geheugen presteert goed, ook al is 128mb niet zoveel. Het hele zaakje is dus wel aardig maar ik denk dat het voor ons tweakers niet echt interresant is om aan te schaffen, voor 4000 kan je heel wat in elkaar tweaken natuurlijk, daarbij moet ik zeggen dat als huis-tuin-en keuken gebruiker dit best een leuke PC is (met name voor de koetjes van dnetc) niet getweaked nog, dus geen idee van de overklok capaciteiten.
mzzls,

S_IV (moet aangetekend worden dat ik hemzelf niet bezit)

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 18:02
Er is helemaal nix vaags aan dat mammabor in die AH pc...
zit de Biostar M7VKA in..

Staat gewoon op hun site
http://www.ah.nl/multimedia_pc/index.html
Pagina: 1