spearhead kluis open

Pagina: 1
Acties:

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
ik ben in berlijn op zoek naar een vliegtuig en kom ergens een kluis tegen in een gebouw ??

dat ding moet open maar ik weet niet hoe ik vind wel een klembord maar die kan ik niet op pakken hoe verder ???

zit er al een tijdje mee te kloten vandaar de vraag (is nie leuk meer )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

al een walktrough gezocht?

Verwijderd

heb je wel eerst die andere objectives gedaan? dan krijg je de opdracht pas namelijk, en in een kantoortje in het gebouw lag dacht ik een briefje met de combinatie, die je eerst moet hebben
het zou dan beter zijn als je dat meteen voor hem deed :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 21:02 ]

• wizzard
heb niet gevonden en wil ook niet alles weten alleen dit stukje mischien dat meer mensen hier vast mee zaten ??
als je het niet weet geen antwoord please ???

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Je komt de kluis tegen, die kanje dus niet openen, loop een paar kamers verder, daar ligt de combinatie of sleutels oid en je kan verder. Ik was er zelf iig in 3 seconden uitgekomen. En dingen die op een tafel liggen kan je oppakken met "E".

[ Voor 4% gewijzigd door Apocrypha op 29-12-2002 21:52 ]

• wizzard
heb ik geprobeerd maar hij pakt ze niet ??? dat klembord dingetje op die tafel bedoel ik

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:38

St@m

@ Your Service

dan doe je naar mijn idee toch iets verkeerd, heb je je use key niet onder een andere knop zitten? Je moet trouwens wel w88 tot het klembord rood kleurt, dan pas kun je deze oppakken

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 21:02:
het zou dan beter zijn als je dat meteen voor hem deed :)
www.gamefaqs.com mag iedereen nu toch wel weten :) en als je bang bent voor spoilers lees je toch alleen het hooftstuk tot daar....
hoe dan ook, hij had best zelf even mogen zoeken

• wizzard
heb met google gezocht is niet veel uitgekomen maar evengoed bedasnkt voor deze link.

• wizzard
ok hmmm niks werkt hij word rood en mijn use key is goed iemand nog suggesties

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-11-2025

AleXtc

Wannabe Pirat

in het gebouw ligt ergens een sleutel... die moet je pakken.

• wizzard
ja ik heb wel een klembord gevonden en die kan ik niet pakken

is het een echte sleutel ???? dan ga ik nog ff verder zoeken

waar is dat klembord dan voor ??

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Damn zeg, lees er dan wat er staat, ik heb net nog het stukje opnieuw gespeeld. Je eerste objective: Locate the safe and crab the list with the names of Double Agents oid. Die kluis kan je niet opmaken. Dan moet je de combinatie zoeken: Locate the Clibboard with the combination to the safe oid. Je loopt EEN kamer verder, op een tafel ligt een roodgloeiend klemboord. loop tegen de tafel aan en je hebt hem al, zoniet druk e om hem te pakken. Ga terug naar de kluis en maak hem open. Wat is daar nou zo moeilijk aan. En ga nou niet zeiken dat je het klemboord niet kan pakken, want dat kan wel. Bij de rest kan het,bij mij kan het, maar waarom bij jou niet.

• wizzard
ok dan heb ik een probleem want ik kan hem niet !!! pakken ik snap wat je bedoeld maar ik spring op de tafel ervoor eronder en ik ram mijn e kbnop door de tafel heen maar ik kan hem niet pakken

ik denk dat ik iets vergeten ben te doen of zo ik ga hem maar eens opnieuw doen dit level want dit schiet ook niet op.
nu weet ik in iedergeval dat het probleem hier zit ik hou uwes op de hoogte van mijn klembord praktijken

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:15

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

AleXtc schreef op 29 december 2002 @ 22:57:
in het gebouw ligt ergens een sleutel... die moet je pakken.
Nietus! :D

Heb het hele spel nog niet gespeeld :P ist leuk m8?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:38

St@m

@ Your Service

wanneer je denkt dat je iets bent vergeten dan druk je op tab en dan zie je welke dingen je nog moet doen, daarvoor hoef je niet gelijk het hele level opnieuw te doen hoor :D Kijk ok eens of je pijltjes bij je radar wel wijzen naar het klembord..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

als je het level helemaal opnieuw doet en het lukt dan nog niet, meld het dan weer even, en meld het dan ook even bij EA, misschien is het een bug....

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-11-2025

AleXtc

Wannabe Pirat

nigelator schreef op 30 december 2002 @ 13:43:
[...]

Nietus! :D

Heb het hele spel nog niet gespeeld :P ist leuk m8?
Jawor :P

Verwijderd

anders gaan jullie ff de MSN slet uithangen ;)

• wizzard
ja ben nu bezig met het level opnieuw te doen kijken of het dan wat beter word maar vind het wel vreemd

heb trouwens wel de 2.11 patch eroverheen gegooid ?? mischien ??

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb dus ook meegemaakt dat ik het clipboard niet kon pakken. Met geen mogelijkheid. Even de missie opnieuw spelen was gelukkig de oplossing.

Lijkt me dus een bug in het spel.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• wizzard
ben er net mee bezig ik hoop het wel is nogal vervelend alsm je niet vverder kunt

voor de rest super spel hoor

Pagina: 1