MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Verwijderd
het zou dan beter zijn als je dat meteen voor hem deedVerwijderd schreef op 29 December 2002 @ 20:52:
al een walktrough gezocht?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 21:02 ]
als je het niet weet geen antwoord please ???
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
[ Voor 4% gewijzigd door Apocrypha op 29-12-2002 21:52 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
www.gamefaqs.com mag iedereen nu toch wel wetenVerwijderd schreef op 29 December 2002 @ 21:02:
het zou dan beter zijn als je dat meteen voor hem deed
hoe dan ook, hij had best zelf even mogen zoeken
is het een echte sleutel ???? dan ga ik nog ff verder zoeken
waar is dat klembord dan voor ??
ik denk dat ik iets vergeten ben te doen of zo ik ga hem maar eens opnieuw doen dit level want dit schiet ook niet op.
nu weet ik in iedergeval dat het probleem hier zit ik hou uwes op de hoogte van mijn klembord praktijken
Nietus!AleXtc schreef op 29 december 2002 @ 22:57:
in het gebouw ligt ergens een sleutel... die moet je pakken.
Heb het hele spel nog niet gespeeld
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Jawornigelator schreef op 30 december 2002 @ 13:43:
[...]
Nietus!
Heb het hele spel nog niet gespeeldist leuk m8?
heb trouwens wel de 2.11 patch eroverheen gegooid ?? mischien ??
Lijkt me dus een bug in het spel.
voor de rest super spel hoor