Ik probeer met behulp van de twee video-ins die bij deze kaart horen (S-VHS en een composite) beeld te capturen. Ik heb de nieuwste Nvidia WDM Capture drivers geïnstalleerd, WDM 1.22. Deze installeerden perfect, alleen toen ik met VirtualDub probeerde te capturen kreeg ik alleen sneeuw (zwart witte lijnen) in het preview scherm. Dit captured hij dan ook. Ik heb beide video-in aansluitingen geprobeerd, geen succes. Ook geprobeerd om de WDM 1.17 drivers van de AOpen site te installeren, die staan er nu ook op, maar ook geen succes.
Er is niets mis met de video-out waarvandaan ik het probeer (Panasonic NV-HS820 VCR), want als ik deze via de S-VHS of composite uitgangen op de S-VHS of composite ingangen op de tv aansluit, krijg ik wel gewoon beeld.
Ik download nu Adobe Premiere, misschien kan ik daarmee iets werkend krijgen? Capturen heb ik tot nu toe alleen nog maar geprobeerd met VirtualDub
Weten jullie waar het misschien aan zou kunnen liggen??
Alvast bedankt!
Er is niets mis met de video-out waarvandaan ik het probeer (Panasonic NV-HS820 VCR), want als ik deze via de S-VHS of composite uitgangen op de S-VHS of composite ingangen op de tv aansluit, krijg ik wel gewoon beeld.
Ik download nu Adobe Premiere, misschien kan ik daarmee iets werkend krijgen? Capturen heb ik tot nu toe alleen nog maar geprobeerd met VirtualDub
Weten jullie waar het misschien aan zou kunnen liggen??
Alvast bedankt!