Toon posts:

Aopen Aeolus TI4200 capturen wil niet lukken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer met behulp van de twee video-ins die bij deze kaart horen (S-VHS en een composite) beeld te capturen. Ik heb de nieuwste Nvidia WDM Capture drivers geïnstalleerd, WDM 1.22. Deze installeerden perfect, alleen toen ik met VirtualDub probeerde te capturen kreeg ik alleen sneeuw (zwart witte lijnen) in het preview scherm. Dit captured hij dan ook. Ik heb beide video-in aansluitingen geprobeerd, geen succes. Ook geprobeerd om de WDM 1.17 drivers van de AOpen site te installeren, die staan er nu ook op, maar ook geen succes.

Er is niets mis met de video-out waarvandaan ik het probeer (Panasonic NV-HS820 VCR), want als ik deze via de S-VHS of composite uitgangen op de S-VHS of composite ingangen op de tv aansluit, krijg ik wel gewoon beeld.

Ik download nu Adobe Premiere, misschien kan ik daarmee iets werkend krijgen? Capturen heb ik tot nu toe alleen nog maar geprobeerd met VirtualDub

Weten jullie waar het misschien aan zou kunnen liggen??

Alvast bedankt!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

probeer eens VirtualVCR.
misschien dat die werkt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Probeer eens andere WDM drivers, en welk OS draai je :? Want XP en 2k willen bij mij soms wel eens moeilijk doen.

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43
gebruik de originele WDM drivers op je CD. heb zelf ook eentje met VIVO functie, en alleen met de drivers op cd werkt mijn tv-out, dusja... ff proberen