Toon posts:

Wie heeft er ervaringen met Sharp GX-1?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaringen met de Sharp GX1? Dies alleen te koop bij T for Telecom en bij de O2 shop. Ik twijfel tussen deze en de SonyE T300. Van die laatste weet ik dat ie goed is, las ik op tweakersforum. Maar de Sharp is nog niet zo bekend in Europa. Hij heeft Ingeboude camera en kost maar 299 los.

http://shop.o2.nl/tstinfo.php3?artid=143

Alvast bedankt

Verwijderd

Hij is precies het zelfdde in gebruik als de GX10 van vodafone, alleen niet opvouwbaar. Mijn ervaring met de GX10 is prima, prettige telefoon.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hijs dus wel makkelijk in gebruik dus. Hoe zijn de GAMES? Er zitten dr 2 op he? Volgens mij is het wel een goede mob, als hij verder hetzelfde is als die van Vodafone... Vindt t zo raar dat ie maar 299 kost, en helemaal met een camera ingebouwd, en een groot kleurenscherm :?

Hij is trouwens WEL anders ontdekte ik net. Want de GX-10 heeft ook JAVA en de GX-1 niet:?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 17:52 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:18

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 17:30:
Vindt t zo raar dat ie maar 299 kost, en helemaal met een camera ingebouwd, en een groot kleurenscherm :?
Hij kost maar € 249.00

incl.

- Auto-oplader
- Tasje
- Headset

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Ja met abbo van O2 is ie 249. Maar los kost ie 299. Maar goed, heeft iemand nog ervaringen met deze telefoon? Ik las op ander forum dat de navigatie niet zo top is? Hoe zijn de games?

Verwijderd

Games zijn wel leuk om te zien en te spelen, omdat ie geen java heeft is het niet alles, java games zijn leuk. Navigatie is wenne maar wel relax.

Verwijderd

Topicstarter
Oh das wel beter, thnx. Ik vroeg me af of die camera niet beschadigd, die aan de 8r kant zit. Want als je m gewoon neerlegt, dan kunnen dr tog krassen op de lens komen, of zit ie een beetje diep? De kwaliteit lijkt me wel heel goed, als ik zo naar de specs kijk.( zoom e.d)

Trouwens zijn de menu's hetzelfde als die van vodafone(GX10)? Of heeft vodafone ze helemaal aangepast? Zie voor menu vodafone:
http://www.mobile-review.com/review/sharp-gx10-en.shtml

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 20:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand trouwens het verschil tussen een GFC( Glass Fine Colour) en een TFT scherm, want de GX1 heeft GFC en de GX10 heeft TFT scherm:?

Verwijderd

Maakt weinig verschil, de men's zijn vrijwel identiek. De camera zit in een verdiepte ring dus zal niet snel beschadigen. Het scherm van de gx1 is iet minder scherp als van de gx10.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik hebm gekocht! Hij is supermooi, mooi beeld, zeer goeie beltonen. De camera is opzich goed alleen in donker is de quali nie egt super, maar goed drzit ook geen flits op. Ik kreeg dr 50 euro beltegoed bij dus voorlopig kenk ff vooruit. De games zijn wel lagge idd. Voor 299 incl 50 beltegoed icm o2 is best goedkoop, vooral alsje naar specs kijkt.

Verwijderd

Goeie deal! ik wist wel dat het een goed toestel was!

Verwijderd

Maar zit er ook een trilalarm op?? Ik hoorde dat die er niet op zat, en dat lijkt met toch wel handig............

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Titel edit. Lay out werd verneukt enzo ;)
Pagina: 1