[winXP] Protection Error 15 bij selecteren films*

Pagina: 1
Acties:

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Topicstarter
Zodra ik in een folder met avi's of divxjes een vd bestanden aanklik, krijg ik in Windows XP een foutmelding waarna explorer crasht.
Klein venster: Protection Error: 15.

Daarna kan ik op OK drukken... . Volgens m'n anti-virus tool heb ik geen virus....ik ga binnenkort toch maar weer terug naar Windows 2000.... iemand een idee wat ik hier ieg aan kan doen?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kreator/prot.jpg

De geweldig uitgebreide foutmelding... :{.

Verder heb ik divx enzo al gedeinstalleerd en alle benodigde MS patches gedraaid....ik zou niet weten wak hieraan moet doen behalve een complete herinstallatie. Kan ook weinig vinden op google e.d.

• kreator

kreator

Topicstarter
Kep nog ff wat getest. M'n profiel ligt het ook niet aan, andere user zelfde probleem...
Het doet zich alleen voor als ik in explorer een avi oid aanklik....lijkt wel of de preview dan niet goed gaat. Erg frusti...

• ziggyzaggy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08-2022
eerste hit met GOOGLE

i solved the problem.it seems that when u have a lot of movie clips into a folder the thumbnails dont have time to load so u get this error.i disabled the thumbnail view,splited the movie clips into smaller folders and is done

• kreator

kreator

Topicstarter
ziggyzaggy schreef op 29 December 2002 @ 17:32:
eerste hit met GOOGLE

i solved the problem.it seems that when u have a lot of movie clips into a folder the thumbnails dont have time to load so u get this error.i disabled the thumbnail view,splited the movie clips into smaller folders and is done
Gefeliciteerd. Dat was dus niet de oplossing. Het maakt niet uit welke view ik gebruik of hoeveel files er in de folder staan. Hij geeft de melding haast random. Soms open ik een folder en komt ie meteen. Soms pas na het renamen of bij het renamen van de 17e file in dezelfde folder.... :{.

• ziggyzaggy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08-2022
Gefeliciteerd?? Ik probeer je te helpen, succes met zoeken.

• kreator

kreator

Topicstarter
ziggyzaggy schreef op 29 december 2002 @ 17:40:
Gefeliciteerd?? Ik probeer je te helpen, succes met zoeken.
Zeg dan niet zo flauw 'eerste hit met google', echt weer zo'n typische opmerking. Ik zei toch dat ik daar al had gezocht...

Verwijderd

Afgezien van het idee dat zigyzaggy's reply wel juist was ivm het feit dat topicstarter a) niet meldt dat ie gegoogled heeft en b) de topicstarter zegt "zodra ik een file klik" en niet "soms wel soms niet, random, na een tijdje" zou de topicstarter kunnen proberen even in de WOS FAQ te kijken naar de oplossing voor het niet kunnen verwidjeren van .avi files in winXP: je moet een regkey weggooien.
Dit probleem had ik namelijk ook incidenteel (met name in d:\rip\currentprojects ;) ) en nou heb ik die regkey gewist en dit probleem is ineens ook weg.

Feliciteer mij niet, ook ik probeer je gewoon te helpen.

Verwijderd

Zo, genoeg gezeikt over het zoeken, we gaan weer fijn ontopic :)

Topicstarter: Ik mis het OS in je topictitel, wij zien dit graag tussen [] staan, zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10. Ik zal even aan een modje vragen om deze te veranderen, volgende keer zelf even om denken aub.

En als je op google gezocht hebt, post dan ook wat linkjes naar pagina's waar je op gezocht hebt, maar die geen oplossing boden voor je probleem. Verder zou je eens gebruik kunnen maken van de Omega search

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 16:44 ]

Pagina: 1