[HK] offtopic/verpestende reply's bij topics met veel text

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01
Als je in de HK een topic met een flinke lap tekst post krijg je meteen reacties van "aah, veel tekst !!!!1111" en meer in die trant. De HK is niet de plek om de meest wetenschappelijke en filosofische stukken neer te posten maar als er ooit een grappig stukje staat met wat meer tekst vind ik het niet leuk om vervolgens een halve pagina met dergelijke replies te lezen.

Dit is een goed voorbeeld. Dit stuk is niet serieus genoeg voor SG. Het is meer een stuk met leuke sarcastisache humor die ook niet al te serieus overkomt.

Ik vind dat er opgetreden mag worden tegenover zulke replies. Een zo'n reply is niet storens, wel als je sporadisch een inhoudelijke post tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

dat is een beetje HET probleem in de huiskamer momenteel: De "ik moet in elk topic wel wat onzinnigs neerblaten, anders is het niet cool" ofzo... Dat is niet alleen met dit, maar ook bobbythekitten en weet ik het wat niet meer.

Gewoon niets te melden hebben en toch wat onzinnigs neer willen zetten. Ook een leuk topic kan daar niet, omdat het vergald wordt door domme offtopic reply's.. Dat is een cultuur die mij totaal niet bevalt en mij zal je er ook HEEEL zelden vinden, moedwillig topics verzieken zie ik ook weleens gebeuren. Voor velen wel geinig, maar vaak ook niet en zeker niet voor de topicstarter.

Of hierom een policy totaal gewijzigd moet worden weet ik niet zeker. Ik zou het niet erg vinden als al dat soort reply's aangepakt zouden worden... Maar het kan me ook niet zoveel schelen als het blijft...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Dé oplossing is gewoon niet meer in de HK komen ;). Maar helaas behoort dat slechts voor weinigen tot de opties.

Ik zal ook niet meer zo snel een topic openen in de HK, gewoon omdat de eerste replies zullen zijn: "Is niet nieuw meer", "Sjees, wat een lap tekst", etc. etc. Het is gewoon iets dat veel in de HK gebeurt, en helaas gaat de sfeer daar aan ten onder. Er zijn genoeg mensen te vinden die zich ergeren aan bepaalde dingen, en daarom stond de forumindex op een gegeven moment vol met regels. Ik vind het raar dat mensen die al zo lang rondlopen op GoT en toch minimaal 150 techposts hebben zich niet altijd kunnen gedragen. Meestal zijn het ook dezelfde mensen daar die wel een lach op m'n gezicht weten te brengen, de rest wil graag zoveel mogelijk herkend worden en post daarom maar redelijk veel. Dan hebben ze inderdaad geen tijd om zulke lappen tekst te lezen en om toch maar niet voor niets op zo'n topic te hebben geklikt toch maar ff een reply.

Gelukkig erger ik me er niet aan, er zijn hier in LA topics geweest over de (Y) en (N)-MSN tekentjes, over de nep-links en over het Pics!!! Specs!!! geroep. Beste oplossing blijft mijn eerste ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht, toen ik de topic titel las, even dat iemand aan het klagen was over lange teksten in de HK :D
Het zou wel aangepakt mogen worden, al is dat een flinke klus, maar als de mods nu flink gaan stompen schrikt het volk wel even en kan het wel wat minder vermoeiend worden om in de HK rond te hangen, want als het minder voor komt zullen anderen zich ook mindersnel genootzaakt voelen om zich even te laten hooren. is dan wel meteen een hele andere huiskamer...

offtopic:
ProPHeT_Ewok, een gat in het plafont dat translucent is is nog wel te zien hoor ;)

trans·lu·cent Pronunciation Key (trns-lsnt, trnz-)
adj.

1. Transmitting light but causing sufficient diffusion to prevent perception of distinct images.
2. Clear; lucid.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 17:28:
offtopic:
ProPHeT_Ewok, een gat in het plafont dat translucent is is nog wel te zien hoor ;)

trans·lu·cent Pronunciation Key (trns-lsnt, trnz-)
adj.

1. Transmitting light but causing sufficient diffusion to prevent perception of distinct images.
2. Clear; lucid.
offtopic:
Lol, dan maar een andere sig zoeken. Deze is sowieso al te oud. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mjah, daarom kom ik ook niet meer in de HK :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illegal_Alien schreef op 30 december 2002 @ 12:54:
Mjah, daarom kom ik ook niet meer in de HK :)

Het feit dat je een HK-ban hebt heeft er denk ik ook wel iets mee te maken :P

Maar idd, het is rete-irritant en als ik het zie zeg ik er ook wat van. Soms belandt het ook in de notes, omdat ik het wel van erg laag niveau vind getuigen, als je niet eens bereid bent om meer dan 10 regels te lezen en dat nog kenbaar durft te maken ook. Er wordt dus iig wel op gelet :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Mjah en de TS`r heeft er (denk ik) vaak veel tijd in gestoken om het te tikken en dan word je gelijk afgekraakt. OK: Een lap tekst waarbij je zoveel moet scrollen dat je balkje amper meer te zijn is vind ik overkill, een beetje lezen is goed voor de ogen B), maarja HK blijft de HK .... En het blijft een "Ongeorganiseerd zooitje" IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

HK bestaat vaak niet uit gerichte vragen. Lappen tekst zijn daarbij dan vaak overbodig, maar goed. Heb je geen zin om te lezen, kan je het topic altijd gewoon overslaan en de phun aan anderen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
Illegal_Alien schreef op 30 december 2002 @ 13:03:
Mjah en de TS`r heeft er (denk ik) vaak veel tijd in gestoken om het te tikken en dan word je gelijk afgekraakt.
Nee, ik heb het alleen bij anderen geconstateerd. Een note is al iets. Als mods nou ook nog waarschuwingen zouden geven (niet per se een OW) leert een user het al sneller af. Dan voelen ze de hete adem van de mod in hun nek en bedenken ze zich de volgende keer voor ze een dergelijke reply tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProPHeT_Ewok schreef op 30 December 2002 @ 13:12:
[...]

Nee, ik heb het alleen bij anderen geconstateerd. Een note is al iets. Als mods nou ook nog waarschuwingen zouden geven (niet per se een OW) leert een user het al sneller af. Dan voelen ze de hete adem van de mod in hun nek en bedenken ze zich de volgende keer voor ze een dergelijke reply tikken.

Vaak is het zo dat een opeenstapeling van notes leiden tot een dagban met eventueel OW. Als iemand met zijn postgedrag opvalt wordt dat bijgehouden en bij herhaling wordt er gemailed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 13:14:

[...]

Vaak is het zo dat een opeenstapeling van notes leiden tot een dagban met eventueel OW. Als iemand met zijn postgedrag opvalt wordt dat bijgehouden en bij herhaling wordt er gemailed :)
Op zich wel een lullige manier, want zo maak je iemand niet goed duidelijk dat hij iets fout doet terwijl er wel weer een OW tegenover staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 13:33:
[...]

Op zich wel een lullige manier, want zo maak je iemand niet goed duidelijk dat hij iets fout doet terwijl er wel weer een OW tegenover staat.

Nee, als ik een note zet maak ik ook wel duidelijk dat de manier van posten niet gewenst is en dat diegene daar in het vervolg op moet letten ;) Het gaat erom dat mensen niet meer zo posten, niet dat ze waarschuwingen krijgen natuurlijk :)

offtopic:
Loop nog niet echt lekker he, dat Anti-Durden front :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:07

Klippy

Still Game

Ik post gewoon wat ik wil en als niemand het wil lezen hebben ze pech.

En ik maak ook opmerkingen over te lange tekst die me niks boeit hoor :)
Maar interessante stukken lees ik gewoon.

Zijn altijd mensen die het lezen, als je daar nou gewoon op reageerd en de rest negeerd moet het geen probleem zijn :)

De kunst blijft denk ik om zelf het goede voorbeeld te geven in topic die je interesseren.
Als we dat nou doen ipv deze discussies met veel geklaag en geen oplossingen in La starten zijn we al op de goede weg :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik post gewoon wat ik wil en als niemand het wil lezen hebben ze pech.

En ik maak ook opmerkingen over te lange tekst die me niks boeit hoor
Dat is dus een enorme kut instelling. Als je een beetje het goede voorbeeld wil geven, hang je niet de "ik wil overal mijn klote opmerking bijzetten" user uit en laat je dat gewoon achterwege. Het is namelijk echt bijzonder vervelend

Niets te "als je het niet wil, lees je het maar niet", maar "als jij die lange posts niets vindt, dan lees je die niet en hou je je weg uit die topics"! Wat jij dan doet is gewoon sfeerverpestende opmerkingen maken. Nok daar dan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

JvS schreef op 30 december 2002 @ 14:09:
[...]
Dat is dus een enorme kut instelling. Als je een beetje het goede voorbeeld wil geven, hang je niet de "ik wil overal mijn klote opmerking bijzetten" user uit en laat je dat gewoon achterwege. Het is namelijk echt bijzonder vervelend

Niets te "als je het niet wil, lees je het maar niet", maar "als jij die lange posts niets vindt, dan lees je die niet en hou je je weg uit die topics"! Wat jij dan doet is gewoon sfeerverpestende opmerkingen maken. Nok daar dan mee.
Compubiter schreef op 29 december 2002 @ 17:20:
Dé oplossing is gewoon niet meer in de HK komen ;).
DAT is een kut instelling.

Gewoon in HK posten en je niet veel aantrekken van dat soort posts is net een goeie oplossing en denk ik de enige oplossing.

Zou niet weten wat jij anders zou willen doen.

Snap overigens jij hele post niet meer hoe vaker ik hem lees.
Voor de duidelijkheid: Die 1e zin had betrekking op topics met lange tekst die ik zou openen. Niet over opmerkingen over lange teksten.
Voor de rest kan ik niet zeggen dat ik sfeer verpestende opmerkingen maak namelijk :P

Maar ik zeg wel vaker mijn mening over een lang stuk tekst dat onduidelijk is. Of jij dat sfeerverpestend vind weet ik ook niet, maarja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:28

SambalBij

We're all MAD here

JvS schreef op 29 december 2002 @ 17:11:
Of hierom een policy totaal gewijzigd moet worden weet ik niet zeker. Ik zou het niet erg vinden als al dat soort reply's aangepakt zouden worden... Maar het kan me ook niet zoveel schelen als het blijft...
Ik zie niet in waarom niet eigenlijk.
De topicstarter doet zijn best om een leuk stukje te schrijven (soort van column) en de paar replies van mensen die het wel leuk vonden raken ondergesneeuwd tussen de replies van een stelletje lamzakken die schijnbaan qua lezen nooit verder gekomen zijn dan de Donald Duck en/of de Suske en Wiske, en die dermate weinig opvoeding hebben gehad om enig respect te kunnen opbrengen voor de topicstarter die daar zijn best op heeft gedaan, en dat diezelfde topicstarter even midden in z'n smoel komen zeggen hoe k*t ze het wel niet vinden.
Keihard afstraffen wat mij betreft. Eén zo'n reply? -> 24uursban... Nog niks geleerd en wéér zo'n reply? -> Perm HK ban... Wie niet luisteren wil....

Anders leert men het toch niet... Dit is nog altijd een forum voor serieuze computergebruikers, niet voor dit soort pubers...

[ Voor 3% gewijzigd door SambalBij op 30-12-2002 15:44 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Als mensen alleen maar in de HK posten, zullen ze zich steeds meer gaan ergeren aan dingen die in hun forumpje komen. Om maar even de vergelijking van Exirion er bij te pakken: De HK is een soort van cafe, als je daar constant zit, dan zal je het gewoon op een gegeven moment niet leuk meer vinden. Als je er echter af en toe komt dan blijft het aantrekkelijk. Gewoon een beetje afwisseling van de dagelijkse sleur, het is volgens mij niet de bedoeling dat het de plaats inneemt van die dagelijkse sleur ;).
Gewoon in HK posten en je niet veel aantrekken van dat soort posts is net een goeie oplossing en denk ik de enige oplossing.
En dat bereik je dus met mijn KUT-instelling ;). Niet constant in de HK zitten is een betere remedie dan al die replies verbieden of je gaan zitten ergeren aan deze replies. Ik kan me niet voorstellen dat jij het leuk vindt dat als jij ergens een tijd over hebt gedaan, een lang stukje typen dus, wat jij zelf redelijk geslaagd vindt en even wilt delen met de HK, de eerste 20 replies alleen maar zijn: "Samenvatting :Z ", "te lang :( ", etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Het is nou eenmaal HK. Dan moet je geen diepzinnige of lezende users verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Compubiter schreef op 30 December 2002 @ 16:01:
[...]
Als mensen alleen maar in de HK posten, zullen ze zich steeds meer gaan ergeren aan dingen die in hun forumpje komen. Om maar even de vergelijking van Exirion er bij te pakken: De HK is een soort van cafe, als je daar constant zit, dan zal je het gewoon op een gegeven moment niet leuk meer vinden. Als je er echter af en toe komt dan blijft het aantrekkelijk. Gewoon een beetje afwisseling van de dagelijkse sleur, het is volgens mij niet de bedoeling dat het de plaats inneemt van die dagelijkse sleur ;).

[...]
En dat bereik je dus met mijn KUT-instelling ;). Niet constant in de HK zitten is een betere remedie dan al die replies verbieden of je gaan zitten ergeren aan deze replies. Ik kan me niet voorstellen dat jij het leuk vindt dat als jij ergens een tijd over hebt gedaan, een lang stukje typen dus, wat jij zelf redelijk geslaagd vindt en even wilt delen met de HK, de eerste 20 replies alleen maar zijn: "Samenvatting :Z ", "te lang :( ", etc.
Je hebt gelijk, maar volgens mij werd mijn post niet helemaal begrepen :)

Ik had dus dus over lange topics, die post ik en als het je niet bevalt lees je maar niet.
En dus probeer ik me niet te ergeren aan "Samenvatting :Z ", "te lang :( ", etc. Maar wel te reageren op goede posts.

Maar nu ik het nalees staat het er idd een beetje scheef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

LiquidSilver schreef op 30 December 2002 @ 16:19:
Je hebt gelijk, maar volgens mij werd mijn post niet helemaal begrepen :)
:D. Nee, inderdaad, ik heb je post verkeerd begrepen, het leek net alsof jij replies post als die ik noemde en dat je je er niets van aantrok wat anderen daar van vonden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
Wekkel schreef op 30 December 2002 @ 16:15:
Het is nou eenmaal HK. Dan moet je geen diepzinnige of lezende users verwachten.
Zo diepzinnig was dat stuk niet waar ik heen verwees. En als ze niet willen lezen dan replyen ze ook maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ja, maar je kan je er ook gewoon bij neerleggen en de wel interessante replies uitdiepen. Je storen aan HK niveau is vechten tegen de bierkaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
Dat is het ook en daarom wil ik er wat aan doen, is dat zo raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Nee, maar ik vrees dat het zinloos is, tenzij je extreme measures voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Gevolg:
HK word gesloten vanwege het niveau, dan blijkt dat niet iedereen zonder HK kan en word er weer een nieuwe geopend waar het weer een tijdje goedgaat. Zoals al vaker is gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Als je lange posts wilt plaatsen kun je in W&L iig terecht ;).

Overigens valt me die 'post 1 regel - dan ben je pas echt tof' ook wel in W&L. De laatste tijd helemaal. Jammer - het verpest de sfeer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
offtopic:
Loop nog niet echt lekker he, dat Anti-Durden front
Wacht maar! :)
Als je lange posts wilt plaatsen kun je in W&L iig terecht
Ja, maar die posts moeten aan bepaalde eisen voldoen (duidelijke stelling, etc, je kent het hopelijk wel :)). In de huiskamer hoeft een openingspost niet bijzonder uitgebreid of ingewikkeld te zijn. Ook kunnen topics van de aard die TS heeft gemaakt in de HK, en dat past eigenlijk nergens anders.

Lange lappen tekst bestaan ook maar uit tekst :) Dat moet gewoon in het goede forum, en daar moeten normale reacties komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 23-09 17:07
Wekkel schreef op 30 December 2002 @ 16:55:
Ja, maar je kan je er ook gewoon bij neerleggen en de wel interessante replies uitdiepen. Je storen aan HK niveau is vechten tegen de bierkaai.
Mja, dat ligt in imo nog altijd aan het moderatiebeleid..

Maargoed, ik heb ook nog wel een tijdje "gestreden" voor een hoger niveau in de HK maar dat heb ik maar opgegeven :{

Er komen gewoon teveel nozems die niet verder kijken dan hun neus lang is ofzo.. (nog meer dan op het hele forum :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maargoed, ik heb ook nog wel een tijdje "gestreden" voor een hoger niveau in de HK maar dat heb ik maar opgegeven
Toch is het frappant. Om in de HK te komen wordt geacht dat je een aantal techposts hebt gemaakt, en die moeten toch van een redelijk niveau zijn. Hoe kun je in de HK zo ontzettend verslappen? Ik vind een strenger beleid toch wel een redelijke wens is, men heeft immers (als het goed is) aangetoond een zeker niveau te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik als vrij nieuwe HK'er wil hier ook wel even een woordje laten vallen.

HK is leuk, soms lig ik echt dubbel om wat er allemaal langs komt. Dat hoort zo.
Maar ook ik stoor me mateloos aan het "Oud! :Z :Z ", "Alweer? :X ", en "HOAX!!!" geroep.

En het gedrag dat mede-forumposters modje gaan spelen, en gaan roepen "je icon is fout" of "dit hoort hier niet" etc. Ik denk dan, laat dat aan de echte mod over.

Ach, het blijft de HK, waar alles mag wat niet in de rest van GoT thuis hoort. Maar ik ben het er wel mee eens dat er hier en daar kwa posts beter opgelet mag worden.

Wat bijv. ook zou kunnen is posters zelf de optie geven hun topic te sluiten.
Zoals ik dus net had, ik ontdekte iets op de GoT pages, maar dat bleek al bekend te zijn ;)

Ach. Zolang de techfora maar hun tech-kwaliteit behouden :|
Iedereen kan zelf beslissen of ie in de HK wil komen of niet. Wat alleen jammer is, is dat iedereen (nouja, ik in ieder geval) bang is op een topic te starten, bang voor datsoort replies zoals hierboven vermeld.

Tot zo ver . Ik ga lekker pilzen. IN REAL LIFE! :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Fluor: Met één ding ben ik het niet met je eens: Mede-Forumposters mogen de TS of een andere poster heus wel zeggen van dat dit hier niet hoort en/of je een regel overtreed. Dat is het goedrecht van de Poster.

Het gedoe van OUD!, HoaX, BreAzah en wete ik veel wat, moeten ze wat mij betreft de usertjes die dat doen gewoon een ban geven (Mischien beetje hard maargoed) en anders de HK sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

ProPHeT_Ewok schreef op 29 december 2002 @ 17:08:
Als je in de HK een topic met een flinke lap tekst post krijg je meteen reacties van "aah, veel tekst !!!!1111" en meer in die trant. De HK is niet de plek om de meest wetenschappelijke en filosofische stukken neer te posten maar als er ooit een grappig stukje staat met wat meer tekst vind ik het niet leuk om vervolgens een halve pagina met dergelijke replies te lezen.

Dit is een goed voorbeeld. Dit stuk is niet serieus genoeg voor SG. Het is meer een stuk met leuke sarcastisache humor die ook niet al te serieus overkomt.

Ik vind dat er opgetreden mag worden tegenover zulke replies. Een zo'n reply is niet storens, wel als je sporadisch een inhoudelijke post tegenkomt.
Grow up.... :|

Negeer het topic als je de hoeveelheid niet aankan :|

Ik heb ook wel eens -sporadisch- een topic in de HK geopend omdat ik het -net-niet- serieus genoeg vond voor SG

Ik reageer ook wel eens serieus in HK

Big deal :| De huiskamer is er bij mijn weten niet om per definitie de volslagen idioot/dorpsgek uit te hangen, maar gewoon om offtopic te leuteren serieus/quasi serieus/niet serieus

[edit]
Ik reageer dus ook wel eens volledig 100% (contaminatie) serieus op een topic in de huiskamer. Soms wordt ik dan afgebrand dat het niet [SG] is waar ik me bevind.... En toch worden sommige topics in de huiskamer WEL serieus geopend maar vanwege de (soms) vreemde aard van het topic toch maar niet geopend in [SG] omdat het bij voorbaat al gedoemd (jawel... gedoemd door users die menen onzin te moeten blaten in sommige SG-topics) om gemoved te worden naar de huiskamer...

Ik verbaas me er juist over dat er van die gasten zijn die het huiskamerniveau absoluut omlaag willen brengen omdat het te hoog ligt * WFvN vraagt zich dan af of ze het wat -hogere- niveau niet snappen ofzo-.... jammer.....

[ Voor 23% gewijzigd door WFvN op 01-01-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illegal_Alien schreef op 01 January 2003 @ 23:02:
Fluor: Met één ding ben ik het niet met je eens: Mede-Forumposters mogen de TS of een andere poster heus wel zeggen van dat dit hier niet hoort en/of je een regel overtreed. Dat is het goedrecht van de Poster.
Ja, okee, maar moeten ze dat dan allemaal een voor een appart doen?
Ik lees een thread voordat ik erop antwoord. Misschien is dat wat bij sommigen onder ons mist.
Het gedoe van OUD!, HoaX, BreAzah en wete ik veel wat, moeten ze wat mij betreft de usertjes die dat doen gewoon een ban geven (Mischien beetje hard maargoed) en anders de HK sluiten...
Van die typische "ja, ik weet niet wat ik moet posten, maar ik post maar wat want dan scoor ik weer een puntje in m'n Total posts" posts zijn zo fout.

My 2ct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 22:26:
[...]

Toch is het frappant. Om in de HK te komen wordt geacht dat je een aantal techposts hebt gemaakt, en die moeten toch van een redelijk niveau zijn. Hoe kun je in de HK zo ontzettend verslappen? Ik vind een strenger beleid toch wel een redelijke wens is, men heeft immers (als het goed is) aangetoond een zeker niveau te hebben.
Mee eens...

Maar toch vreemd om te zien dat sommige gasten -zodra ze in de huiskamer kunnen- ineens GEEN niveau meer kunnen posten; net of ze volledig leeggebrand zijn :?
Sommige dudez komen dan (bijna) alleen nog maar in de huiskamer om zoveel mogelijk onzin uit te kramen in 1 post met zo min mogelijk woorden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-10 14:49

Stoffel

Engineering the impossible

Het is een beetje een omstreden stelling en er is totaal niks aan te doen, maar ik heb toch het idee dat dat voor een groot gedeelte met de gemiddelde leeftijd van de users in kwestie te maken heeft...
Dat is iig wat mij altijd opvalt als ik een user die imho irritante posts neerplant overal eens wat dieper uitcheck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als user zijnde kan je er maar beter bij neerleggen. Het is vechten tegen de bierkaai. Het probleem zit gewoon in de mentaliteit van die andere posters. Dat kunnen de mods niet veranderen. GoT is geen opvoedingscentrum. Je kan met een strenge policy wel er wat tegen doen maar denk dan ook aan de mods, dat zijn ook maar mensen die het vrijwillig doen. (of zit men in loondienst?)

De kwaliteit kan je als user zijnde wel opkrikken maar de mentaliteit van de andere users veranderen is gewoon onbegonnen werk.
ProPHeT_Ewok schreef op 30 December 2002 @ 18:18:
Dat is het ook en daarom wil ik er wat aan doen, is dat zo raar?
Nee, het is niet zo raar maar het is gewoon wishfull thinking. De HK-mentaliteit veranderen is gewoon hopenloos werk. Het beste wat er is gewoon op nieuw beginnen en dan harder optreden.

Zie ook het topic van LuNaTiC waar hij aan de users vraagt wat er niet leuk is.

Chevy454 in "Wat is er NIET leuk aan de HK"

[ Voor 39% gewijzigd door Chevy454 op 02-01-2003 15:19 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Compubiter schreef op 30 December 2002 @ 16:25:
[...]
:D. Nee, inderdaad, ik heb je post verkeerd begrepen, het leek net alsof jij replies post als die ik noemde en dat je je er niets van aantrok wat anderen daar van vonden ;).

zo begreep ik 'm ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

ik zit zelf redelijk veel in de HK moet ik zeggen, blijkbaar bevalt het me daar dus B)

maar idd, men moet één ding niet vergeten en dat is ook de gedachte van menig modje, GoT is een computerforum waar mensen komen die over het algemeen net even iets meer van computers weten dan die "standaard"-gebruikers die je op beginnersweb.nl ziet. Dat daar een HK in zit is leuk, dan kunnen de computermensen ook eens even wat chillen tussendoor. Tussendoor met opzet vetgedrukt, omdat het niet zo moet zijn dat men gewoon gelijk doorklikt naar de HK als men naar GoT gaat :{

Wat mij van mezelf erg opvalt, is dat mijn posts @ de HK meestal heel wat onvolwassener lijken dan die in de tech-fora, maar dat is vanuit mijn eigen perspectief :)

[ Voor 4% gewijzigd door NoBody op 03-01-2003 12:11 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Je notes zullen het zeggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Wekkel schreef op 03 januari 2003 @ 12:11:
Je notes zullen het zeggen >:)
ik kies voor 'B' 8)7
Pushmessages 0 Pushmessages in totaal (inclusief bevestigde messages).
valt (nog) wel wat mee gelukkig :Y)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
NoBody schreef op 03 January 2003 @ 12:13:
[...]

ik kies voor 'B' 8)7

[...]

valt (nog) wel wat mee gelukkig :Y)
Daar klopt nooit wat van ;) Ik heb 3 pushmessages en (uiteraard) alle 3 bevestigd, maar er staat bij mij ook gewoon 0 pushmessages :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

MaRc0 schreef op 03 januari 2003 @ 12:45:
[...]

Daar klopt nooit wat van ;) Ik heb 3 pushmessages en (uiteraard) alle 3 bevestigd, maar er staat bij mij ook gewoon 0 pushmessages :)
Tekst klopt niet, moet staan '0 onbevestigde pushmessages'

Wat het nut van die stats is snap ik dan ook niet maarja :P

En notes hebben niks met pushmessages te maken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Jammer dat we die notes niet zelf kunnen bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

MaRc0 schreef op 03 januari 2003 @ 12:45:
[...]

Ik kan mij niet herrinneren een push message gehad te hebben tot nu toe dus bij mij staat die 0 er gewoon oprecht ;)

enn notes... tsja kan jij me het vertellen? :+

Hoi

Pagina: 1