Toon posts:

Win ME kan geen modem vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij mijn zwager de Pc geformateerd en we wilden er Win Me opzetten en dat lukte prima tot we zijn modem wilden installeren .Onder apparaat beheer stond dat het apparaat correct was aangesloten en de driver was geinstallleerd.
We probeerden hem aan de praat krijgen door de modem te laten detecteren maar hij werd niet gedecteerd .
We hebben daarna weer geformateerd met opnieuw Win ME erop maar weer tevergeefs.
Daarna Win 98 erop gezet en daar detecteerde hij hem wel en zetten hem op compoort 3 .
Kunnen jullie mij vertellen waarom hij wel in 98 hem detecteerd op com 3 maar niet in ME
A.U.B. begin niet over ME zuigt ofzo ,dat vind ik een te goedkoop antwoord.Het moet toch geen probleem zijn om een modem aan de gang te krijgen

Groet,

Eric

Verwijderd

hij vind hem wel maar ie doet t niet, dat is dus n driver probleem,
zoek eens een ME driver voor dat modem

Verwijderd

Welk merk+type modem heb je eriic :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 17:02 ]

Verwijderd

Hij heeft hem dus al wel gevonden anders zegt ie niet van "apparaat werkt correct" Moet je geen modeminstellingen wijzigen bijv. 0 voor buitenlijn of iets anders???

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is dat we gewoon dezelfde route bewandelen met het installeren van de modem in 98 als in ME maar bij ME pakt hij gewoon bij de detectei de compoort niet en bij 98 wel .De driver hebben we gewoon geinstalleerd en het mooie is dat hij bij 98 werkt onder standaard modem ,zonder dat we de driver hebben geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
De modem is van het merk Dynalink,type V1456VQH ,al denk ik niet dat jullie daar veel aan hebben ,ik zal wel even gaan zoeken naar een driver voor ME
Als jullie evt nog suggesties hebben omtrend de toewijzing van de compoorten ,graag

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Waarom zouden we aan V1456VQH niets hebben? Heb je dat wel eens bij Google ingevuld? :)

Als ik van een kaart niet *precies* weet wat het is vul ik altijd rare typenummers in bij Google ofzo, dan vind je 't meestal wel...
Pagina: 1