Vanaf vanmorgen ben ik een vreemd probleem tegen de lijf aangelopen.
Ik zat achter mijn comp en ik zat een beetje te klooien. Ik had m nooit op standbij gezet (WinXP) dus ik dacht..."ff kijken wat er gebeurd". Nix aan de hand.
Vervolgens heb ik mijn computer uitgezet en tijdens de boot kreeg ik een melding dat mijn HD mogelijk beschadigd zou zijn en dat ik alles zou moeten beckuppen. Ik heb tot nu toe verschillende tests gedraaid, waaronder ook Active SMART en geen enkele geeft foutmeldingen. Status=OK. Het enige wat bij Active SMART op Bad staat is : Spin Up Retry Count. Voor de rest, SMART reported good status.
Ik snap r werkelijk nix van. Weet iemand wat dat betekent?....is mijn HD naar de kl...e?
Mijn specs:
Kast: A-Open 45HQ 300Watt
Processor: AMD Athlon Thunderbird 1GHz
Moederboord: Asus A7M266 + Sound
Geheugen: 512 Mb DDR SDRAM
Videokaart: Abit Siluro GeForce2 MX-400 64 Mb SDRAM TV-out
Geluidkaart: Terratec DMX X-Fire 1024 (Hercules Fortissimo II drivers)
Netwerkkaart: Ethernet Realtek kaart 10/100 Mbit
Hrde Schijf: Maxtor Diamon Plus 40Gb 7200 rpm
CD-Brander: Plextor 16/10/40A
CD/DVD-Rom: Pioneer DVD 16/40 115
Diskette Drive: Sony diskette drive
Monitor: IIyama Vision Master Pro 411
Speakers: Cambridge SoundWorks
en oh ja....ik heb al de seach gedaan
Ik zat achter mijn comp en ik zat een beetje te klooien. Ik had m nooit op standbij gezet (WinXP) dus ik dacht..."ff kijken wat er gebeurd". Nix aan de hand.
Vervolgens heb ik mijn computer uitgezet en tijdens de boot kreeg ik een melding dat mijn HD mogelijk beschadigd zou zijn en dat ik alles zou moeten beckuppen. Ik heb tot nu toe verschillende tests gedraaid, waaronder ook Active SMART en geen enkele geeft foutmeldingen. Status=OK. Het enige wat bij Active SMART op Bad staat is : Spin Up Retry Count. Voor de rest, SMART reported good status.
Ik snap r werkelijk nix van. Weet iemand wat dat betekent?....is mijn HD naar de kl...e?
Mijn specs:
Kast: A-Open 45HQ 300Watt
Processor: AMD Athlon Thunderbird 1GHz
Moederboord: Asus A7M266 + Sound
Geheugen: 512 Mb DDR SDRAM
Videokaart: Abit Siluro GeForce2 MX-400 64 Mb SDRAM TV-out
Geluidkaart: Terratec DMX X-Fire 1024 (Hercules Fortissimo II drivers)
Netwerkkaart: Ethernet Realtek kaart 10/100 Mbit
Hrde Schijf: Maxtor Diamon Plus 40Gb 7200 rpm
CD-Brander: Plextor 16/10/40A
CD/DVD-Rom: Pioneer DVD 16/40 115
Diskette Drive: Sony diskette drive
Monitor: IIyama Vision Master Pro 411
Speakers: Cambridge SoundWorks
en oh ja....ik heb al de seach gedaan