Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT level Bouwers

Pagina: 1
Acties:

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-11 15:52
Ik bou al een poosje zelf levels voor UT en wordt er steeds bedrevener in. Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die aan UT-Level-Dev doen.!!!!

Advanced sheep-counting strategies

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

Ik heb wel eens het een en ander geknutseld met unrealed, maar nog geen echt professionele levels.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• BrammeS
  • Laatst online: 03-11 15:52
Ik maak ook niet dat je zegt geweldige levels maar toch wel leuke dingen.....

999ste post.... Ga ff een feestje vieren!!

Advanced sheep-counting strategies

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Ik heb er net een af , echt een probeer level (vol met fouten, af een toe lage fps en niet bijster netjes afgewerkt), maar ik heb het al fff gespeeld met iemand en t was iig een lekker level.

Binnenkort nog een leveltje met custom muziek erbij..

Persoonlijk vind ik clay (ook got bezoeker) erg goede mapjes maken..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

ben nog een beetje met de tutorials aant prutzen..

komt op een dag wel een leuk level uiit :)

Verwijderd

Wat echt leuk is, dat is je eigen textures maken. Bv een foto van jezelf. ( natuurlijk wordt dit niet door iedereen gewaardeerd.

Maar als ze erop kunnen schieten wordt het al leuker.

Voor de rest vind ik het heel erg milimeterwerk dat LevelBuilden

Verwijderd

Ik heb al een aantal malen geprobeerd een level te maken met UTeditor maar ik krijg dit dus echt niet voor elkaar he? Ik snap er geen drol van. Kan iemand me uitleggen hoe ik een level moet bouwen? :? :'(

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:11
Het enigste wat ik gemaakt is, is een extra gangetje in DM-pressure waar extra veel ammo/shieldbelts liggen
:) :) :) hahahaha, iedereen afknallen

Bots komen er toch niet in (geen path nodes :) )

Ik heb een hele tijd lopen kloten omdat ik niet wist dat ik alles moest her berekenen (licht enzo), kreeg je zo'n k*t melding van 'Mr J left a small crater' :(

Verwijderd

ja leuk, maar nu weet ik nog steeds niet hoe je een level moet (beginnen te) bouwen.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Ik hou me er wel vrij actief mee bezig, heb de laatste tijd alleen steeds minder tijd ivm baan/school/uitgaan

kom us langs op de site :):
http://www.planetunreal.com/wicked/

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

Ik wil welles wat levels van jullie spelen, kunnen jullie der niet een paar uppen?

Audentia

Verwijderd

Mooie site Clay!
Lucius hebk zelf vele malen 'gebot' maar ook 'geland'.

Heb net Dm-Industrial binnen, gaam vol goeie moed proberen!

Ben zelf ook driftig bezig met mapjes maar ze lijken nooit af te komen(ben nooit 100% tevreden), in plaats daarvan begin ik steeds weer een nieuwe. Die vervolgens ook niet af raakt...zonde!

Create n Play!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Mmm, ik heb mn eerste level toch nog weten te redden (ik had nog een backup staan) en hoewel het heel erg slordig is (tis een beetje een probeer level) en soms stukken heeft met een super lage fps wil ik t best ergens neerzetten om te downloaden, misschien dat iemand me dan ook kan uitleggen waarom je zelf met netjes intersecten/deintersecten nog flinke problemen krijgt...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 20:08 schreef Hunter2000 het volgende:
Ik heb al een aantal malen geprobeerd een level te maken met UTeditor maar ik krijg dit dus echt niet voor elkaar he? Ik snap er geen drol van. Kan iemand me uitleggen hoe ik een level moet bouwen? :? :'([/quote]Daarvoor zijn er de tutorials...
Zie bijvoorbeeld www.game-edit.com/tutorials/Unreal/All_Tutorials/ voor een database met tutorials... suc6 Ik ben zelf in de vakantie ook es bezig geweest maar er gaat zo ontzettend veel tijd in zitten dat ik er maar mee ben opgehouden...
Misschien ga ik komende vakantie wel weer es bezig...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• abwouters
  • Laatst online: 11:56
Ik heb ook wel eens wat levels gebouwd.
Dit waren meestal gewoon erg grote vierkante blokken met wat leuke kamertjes en atributen er in. :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ik heb ook wel wat levels gemaakt maar er is er maar eentje een beetje leuk geworden:
www.geocities.com/basiep2/dm-basiep.zip

bekijk zelf maar

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Pagina: 1