Advanced sheep-counting strategies
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
999ste post.... Ga ff een feestje vieren!!
Advanced sheep-counting strategies
Binnenkort nog een leveltje met custom muziek erbij..
Persoonlijk vind ik clay (ook got bezoeker) erg goede mapjes maken..
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
komt op een dag wel een leuk level uiit
Verwijderd
Maar als ze erop kunnen schieten wordt het al leuker.
Voor de rest vind ik het heel erg milimeterwerk dat LevelBuilden
Verwijderd
Bots komen er toch niet in (geen path nodes
Ik heb een hele tijd lopen kloten omdat ik niet wist dat ik alles moest her berekenen (licht enzo), kreeg je zo'n k*t melding van 'Mr J left a small crater'
kom us langs op de site :):
http://www.planetunreal.com/wicked/
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
Lucius hebk zelf vele malen 'gebot' maar ook 'geland'.
Heb net Dm-Industrial binnen, gaam vol goeie moed proberen!
Ben zelf ook driftig bezig met mapjes maar ze lijken nooit af te komen(ben nooit 100% tevreden), in plaats daarvan begin ik steeds weer een nieuwe. Die vervolgens ook niet af raakt...zonde!
Create n Play!
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik heb al een aantal malen geprobeerd een level te maken met UTeditor maar ik krijg dit dus echt niet voor elkaar he? Ik snap er geen drol van. Kan iemand me uitleggen hoe ik een level moet bouwen?
Zie bijvoorbeeld www.game-edit.com/tutorials/Unreal/All_Tutorials/ voor een database met tutorials... suc6 Ik ben zelf in de vakantie ook es bezig geweest maar er gaat zo ontzettend veel tijd in zitten dat ik er maar mee ben opgehouden...
Misschien ga ik komende vakantie wel weer es bezig...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Dit waren meestal gewoon erg grote vierkante blokken met wat leuke kamertjes en atributen er in.
www.geocities.com/basiep2/dm-basiep.zip
bekijk zelf maar
This message was sent on 100% recyclable electrons.