[REDHAT 8] [WINE 2.x] simpele vraag.

Pagina: 1
Acties:

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb gisteren Wine geinstalleerd en het draait opzich prima, ik kan notepad starten e.d. nu heb ik alleen een probleem bij het installeren van sommige software paketten dan start de installatie maar dan krijg ik meteen de melding 'Error installing iKernel.exe: (0x800)' en in de console staat vervolgens :

fixme:seh:check_resource_write Broken app is writing to the resource data, enabling work-around

Wat moet ik doen om van deze melding af te komen, ik denk dat het vrij simpel moet zijn maar ik zie het niet. De installatie heb ik via een RPM gedaan die bedoeld is voor RedHat 8. Deze stond in de Tweakers.net meukwatch.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:21
Tja, Wine is (nog niet eens) beta-software, dus niet alles werkt. Je kunt proberen op internet te zoeken naar mensen met hetzelfde probleem bij hetzelfde programma, maar dan houd het ook wel zo'n beetje op...

• el_salvador
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-12-2023

el_salvador

njah das duidelijk

probeer als commandline parameter de windows versie mee te geven, ik dacht dat dat standaard win95 is. daarmee klooien wil nog wel eens helpen.