[scanner] WTF is er mis met mijn scanner?

Pagina: 1
Acties:

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Topicstarter
Ik heb de scanner verplaatst en weer aangesloten. Hij staat nu boven op mijn versterker. Sindsdien geeft hij geen goede scans meer, hoe kan dit? wat is er mis mee?
Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~igotgame/lelijkescan.jpg

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Misschien iets met de straling van je versterker? Kijk eens wat er gebeurd als je hem er weer vanaf haalt?

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 16:08

MBV

lijkt er idd op dat er electromagnetisme in het spel is. Moet je eens een wit plaatje scannen, kan je precies zien wat er in je versterker zit, iig zit je trafo linksachter
Je kan het waarschijnlijk verhelpen door een staalplaat ertussen te leggen. (8>

Verwijderd

Luidsprekerbox er naast staan misschien? Had ik ook een keer, toen gaf hij ook van zulke wazige plaatjes. :{ Box wegggehaald, toen was het weer goed.

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

Kan je ook wat specs plaatsen?

aan het beeld lijkt me het een CIS scanner, maar als het een ccd scanner is, kan het zijn dat je 'm te hard heb neergezet, en dat je ccd een beetje loszat, die toen verschoven is. (bij een CIS scanner gaat dit natuurlijk niet op)

Liggen al je kabels goed?
Zorg ervoor dat er geen stroomkabels langs je usb/parralle kabel lopen
Wordt het zaakje niet warm als ie op je versterker staat?

"man is not truly one, but truly two,"

Verwijderd

Hmm, ik heb mijn scanner ook op mijn versterker staan, en hij geeft gewoon perfecte scans. (CanoScan FB630P)

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Witte plaat scannen. Als hji dan rare figuren geeft weet je dat het je vesterker is :) Good luck!
Pagina: 1