You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Op de HDD kan nooit een BIOS staan, het BIOS wordt nl. geladen voor de schijven geinitialiseerd worden (dat doet het BIOS). Wat wel op de HDD kan staan is de programmatuur om je BIOS te wijzigen. Simpel te testen, trek de HDD los en kijk of je in het BIOS kan komen....
Er zouden nog wel andere dingen op de HDD kunnen staan, zoals een recovery partitie..
Er zouden nog wel andere dingen op de HDD kunnen staan, zoals een recovery partitie..
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
maar kan dat kwaad om het te formatteren en dan opnieuw Windows te installeren ZONDER alle pacardbell shit. zoals Active Board..
Er wordt wel wat info weggeschreven naar de HDD, maar deze is niet zomaar te verwijderen. Je kunt dus gerust formatteren.
ok, hij heeft onboard geluid op een MSI MS-6323 moederbord. Is een S370, wordt dat automatisch herkend door Windows 98SE?..
Hij wil blijven branden onder Easy CD Creator 4, kan deze onder Windows 2000? Morrowind wil dan wel maar branden? Want anders wordt het Windwos 2000.
Hij wil blijven branden onder Easy CD Creator 4, kan deze onder Windows 2000? Morrowind wil dan wel maar branden? Want anders wordt het Windwos 2000.
Dat geldt voorzover ik weet alleen voor Compaq machines, je kunt dus gerust formatteren. Overigens kun je bij Compaq's gewoon de Rompaq herstellen met een speciale diskette
maar dan nog een vraagje:
Onboard geluid. wordt dat automatisch herkend door Windows 98SE of Windows 2000?
Morrowind. Draaid dat op Windows 2000?
Easy CD Creator 4 werkt dat op Windwos 2000?
dit is namelijk belangrijk tussen de keuze voor Windows 98SE of WIndows 2000. SP2 kan ik zelf aan komen.. dus das geen probleem
Onboard geluid. wordt dat automatisch herkend door Windows 98SE of Windows 2000?
Morrowind. Draaid dat op Windows 2000?
Easy CD Creator 4 werkt dat op Windwos 2000?
dit is namelijk belangrijk tussen de keuze voor Windows 98SE of WIndows 2000. SP2 kan ik zelf aan komen.. dus das geen probleem
Onboard geluid: anders down je maar even drivertjes 
Morrowind: check systeemeisen daarvan
Easy CD: idem
98SE of 2K: probeer het eens, Tweaker?
Morrowind: check systeemeisen daarvan
Easy CD: idem
98SE of 2K: probeer het eens, Tweaker?
HORK HORK PRIKKEN MET DE VORK 
ik probeer wel ff maar anders moet ik 2x
...
ik probeer wel ff maar anders moet ik 2x
Pagina: 1