Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
kun je misschien met potlood proberen te reparen
als je veel geluk hebt werkt het ander is ie waarschijnlijk kapot
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
good luck!
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
Verwijderd
laat em een paar dagen liggen
"man is not truly one, but truly two,"
Verwijderd
'Is'tie DooD?'
Man, bruggen doorgesneden en nou is'tie kassie-wijle.
Zou er nog garantie op zitten?
Ik weet het niet hoor, toen de Engelsen bij de slag om Arnhem aan de verkeerde kant van de brug landden vielen er ook heel wat doden. Ik weet het niet. 'Paar dagen laten liggen. Praat 'ie niet, dan is'tie dood'.
Lekker gevoel lijkt me dat, als je daar als lijkenprikker rond moet lopen..
Sorry hoor, ik lig hier helemaal in de kreukels van het lachen, spijt me..
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 17:44 ]
"Time heals all wounds..."
een THB is al geunlockt
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Er bestaat zoiets als statische elektriciteit. Het wil wel eens gebeuren dat bepaalde apparaten weer gaan werken na een bepaalde periode, maar, mijns inziens, gaat dit meestal om modems, netwerkkaarten etc.
Misschien kun je de bruggen weer herstellen met een geleidend middeltje en doet alles het weer gewoon, anders is'Tie Stukkende
Verwijderd
een oude klasgenoot
你还记得吗 记忆的炎夏
Lord_Asswipe schreef op 29 December 2002 @ 15:15:
Nu doet ie het ni meer, is ie dood?
Sorry hoor, maar dit vind ik wel grappig.
Zonde van je cpu.
[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 29-12-2002 19:24 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Glashelder op 01-01-2003 02:14 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
maarja hij is wel R.I.P ja
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Beterschap gewenst iig, hoop dat ie weer tot leven komt.
Verwijderd
misschien hebbie nog kans met die potlood
meer zou ik ook niet weten
beterschap in iedergeval
Die cpu kun je toch niet een hogere multiplier laten toveren.
Ow wacht tis een thouroughbred
Die bruggen moet je opblazen met een 9 volt batterij man
[ Voor 32% gewijzigd door bobo1on1 op 30-12-2002 19:36 ]
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
Nou daar heb ik dan nog NOOIT van gehoord!!!
dikzak
Verwijderd
Verwijderd
Mijn xp1800 (palomino) lijkt ook dood te zijn, mijn MSI mobo heeft namelijk de geest gegeven, (op RMA formulier staat bij probleemomschrijving: dood
[/semiofftopic]
Sterkte met jou xp dan maar he
hem een paar dagen laten liggen? man hoe kom jij aan 1441 postings? moet die processor rijpen ofzow?Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 16:57:
Waarom vraag je dit? Wij kunnen niet weten wanneer een CPU dood is, we kunnen het niet ruiken. Stop em in een mobo, controleer alles 100x, laat em een paar dagen liggen, probeer het nog eens. Als je em niet aan de praat krijgt is ie dood...
maarre topicstarter:
je zou heel misschien kunnen proberen om iets geleidends in die gaten te doen, maar pas op, als daar meer dan 1 brug zitten dan maak je kortsluiting. Ik heb zelf ook een AMD proc en ik weet hoe tiefus klein die gaatjes zijn, daar zou je eigenlijk eens met een microscoop ofzow in moeten kunnen kijken. als je alleen bruggen die bovenop liggen door hebt gesneden dan kun je dat natuurlijk gewoon op de standaard opvul zilverstift methode doen
dam zeg lees de draad voor je blaatAtomicShockwave schreef op 01 January 2003 @ 11:34:
[...]
hem een paar dagen laten liggen? man hoe kom jij aan 1441 postings? moet die processor rijpen ofzow?
maarre topicstarter:
je zou heel misschien kunnen proberen om iets geleidends in die gaten te doen, maar pas op, als daar meer dan 1 brug zitten dan maak je kortsluiting. Ik heb zelf ook een AMD proc en ik weet hoe tiefus klein die gaatjes zijn, daar zou je eigenlijk eens met een microscoop ofzow in moeten kunnen kijken. als je alleen bruggen die bovenop liggen door hebt gesneden dan kun je dat natuurlijk gewoon op de standaard opvul zilverstift methode doen
hij bedoelt dus dat als je hem een paar dagen heb laten liggen je er met een verse geest tegen aan kan
dan zie je soms dingen die je eerder over het hoofd zag
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Ik bedoel dus: ik zat al op 150x12,5 en da ging heel makkelijk met goeie temps. Maar omdat ik op mijn mobo ni hoger dan 12,5 kan instellen en de fsb ni hoger wil dan 150 (da wilde die ook al ni op me vorige cpu), wilde ik kijken of ik 'm kon locken op een multi van 14,5 ofzoVerwijderd schreef op 30 December 2002 @ 21:47:
wou je zeggen dat JIJ met een gelockte proc wel veel hoger dan fsb150 komt? luchtgekoelt?
Nou daar heb ik dan nog NOOIT van gehoord!!!
typisch een geval van "a bridge too far"....
typisch gevalletje van user-error... zomaar ergens aan beginnen en niet weten wat je doet. Sommige dingen moet je nou eenmaal voorzichtig mee zijn, en zo'n cpu is niet zo stevig als de gemiddelde grasmaaier, het is een verfijnd stukje state-of-the-art technology.en daarom ben ik maar eens wat bruggen gaan doorsnijden.
Vroeger waren de OCers mensen die kennis hadden en dat toepasten op hun hardware, nu lijken OCers steeds meer op mensen die groepsgedrag vertonen en bij de rest willen horen, en niet meer OCen voor de kick...
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Probeer ze weer eens te verbinden d.m.v. een potloodstreepje, doet het dan weer? Nee? Dan mag ik je feliciteren met je nieuwe en duurste sleutelhanger van Nederland!
Use the Search Luke...
Daarbij heeft ie ook de lelijkste casemod van nederland zie: [rml][ pics]Mijn eerste casemod[/rml]Silentpuma schreef op 02 January 2003 @ 22:19:
Bijdehand, wie gaat er nou een paar bruggen opensnijden zonder te weten waar die voor dienen....
Probeer ze weer eens te verbinden d.m.v. een potloodstreepje, doet het dan weer? Nee? Dan mag ik je feliciteren met je nieuwe en duurste sleutelhanger van Nederland!![]()
![]()
Ik ga me afvragen of je wel nuchter bent als je aan het tweaken bent..... Wie kan je eigenlijk nu nog serieus nemen
Hey kop op, het jaar begint nu net, ik neem aan dat je niet slechter kun eindigen
Verwijderd
Burp