Toon posts:

trage computer, veel vastlopers.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn computer is ineens heel sloom. hij loopt altijd vast als ik bijvoorbeeld red alert 2 speel of wat dan ook. ik heb hem pas opnieuw geinstalleerd maar het heeft niet geholpen. hij maakt ook hele rare geluiden maar ik weet niet precies wat dat is. het is een pentium 3 800 mhz, 393 mb sdr ram, kyro 2, chaintech CT-6VIA3. ik draaide eerst windows 98 nu XP pro. hij doet het al een hele tijd en ik hem al verschillende dingen geprobeerd maar ik weet niet wat ik moet doen. weten jullie iets?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 15:23 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, hier kunnen wij dus weining mee. Ik raad je even aan om de Hangen en opstartproblemen FAQ eens door te nemen, en je bevindingen hier te posten. Wat meer info is ook niet te veel gevraagd.

Wat voor een geluiden maakt hij trouwens? (de 1e post is een beetje vaag)

Verwijderd

Hoe heb je windows xp erover heen gezet?
Heb je format c:/ gedaan, en toen windows geinstalleerd?

Zo ja, dan zou hij eigenlijk toch wel soepel moeten lopen...
Genoeg geheugen, processor is ietswat traag, maar dat mag niet veel uit maken.

Wanneer loopt je pc vast? Wat voor foutmelding(en) geeft hij? Wat meer info is gewenst :)

draai overigens ook eens AdAware om te kijken of je niet tig spyware programma's hebt lopen, dat vertraagt je pc namelijk extreem :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 15:44 ]

Verwijderd

Hier post ff een vriend van Wenze87

Ja hij heeft hem geformatteerd toen hij windows er opnieuw opzette. Hij krijgt geen foutmelding als hij vastloopt. hij freezed gewoon helemaal.

Toen hij net windows opnieuw had geinstalleerd liep hij meteen sucky dus het is denk geen software.

Verwijderd

Draai eens een Harddisk-check met een proggie hiervoor beschikbaar gesteld door de fabrikant van de Hdd. Rare geluiden wijst meestal op de Hdd.