Toon posts:

Blorb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mischien ff misplaats bericht, maar dit is mijn favoriete forum :)
Weet iemand of een blue orb op mijn TNT2 gaat passen? (creative 3d blaster tnt2 ultra)
thanks

Verwijderd

ik denk van niet,want de blue orb is speciaal voor de Geforce II (MX) maar zeker weten doe ik het niet.

Verwijderd

ik heb plaatjes gezien van een golden orb voor P III fcpga op een TNT2. dus dit moet ook wel lukken

• Joor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09-2024
Ja, klopt, op overclockers.com bij videocard tweaking ofzo....

Verwijderd

Hey LSD!

Een blue orb op de chip van je tnt2 zetten heeft niet zoveel zin aangezien de snelheids winst simpelweg niet in de chip zelf te halen is maar door het geheugen. Je geheugen overklokken levert veel meer prestatie winst op en daarom heeft het meer zin om je geheugen te koelen, je chip overklokken zou dus alleen maar extra warmte leveren en niet de snelheidswinst die je wilt behalen.
Zonde van je geld dus zo'n blue orb, je kan dat geld beter gebruiken om heatsinkjes en koelpasta (om de sinkjes vast te zetten) te kopen.

btw
Als iemand denkt dat ik het mis heb, leg dan ff uit waarom het wel zin heeft om een blue orb te kopen...

Verwijderd

Topicstarter
wow, thx veur de info man! en waar haal ik die dingen (in belgium :))
maar een blue orb is toch mooi he :)

Verwijderd

Mooi is een blue orb zeker, alleen vind ik hem niet erg praktish.

Ik heb geen flauw idee waar je dat spul in belgie kan krijgen, locale electronica boer?
Die van mij had al dat spul namelijk.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 22:52 schreef Esoteric het volgende:
Hey LSD!

Een blue orb op de chip van je tnt2 zetten heeft niet zoveel zin aangezien de snelheids winst simpelweg niet in de chip zelf te halen is maar door het geheugen. Je geheugen overklokken levert veel meer prestatie winst op en daarom heeft het meer zin om je geheugen te koelen, je chip overklokken zou dus alleen maar extra warmte leveren en niet de snelheidswinst die je wilt behalen.[/quote]Wat jij zegt is van toepassing op de Geforce. Bij een TNT2 levert het wel degelijk snelheidswinst op.

Een Tweaker gaat het om het oc-en en met een Blue Orb kun je hem weer wat verder oc-en. Daar doe je het toch voor.

• Joor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09-2024
Klopt,

Het overklocken van de core op de TNT-2 geeft bij mij al stukken betere resultaten.

• Digicore
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-12-2021

Digicore

Stay true to yourself!

oc'en van mijn tnt2 geeft bij mij tss 40-50% snelheidswinst. ik heb zelf een ventilatortje op het sinkje van mijn graka gezet en dit loopt superdeluxe....

"Life is like a video game with no chance to win" - ATR

Pagina: 1